Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: کمتر در خصوص جنبه مبارزات حضرت زهرا (س) صحبت شده که حق است بیشتر صحبت شود که عمدتا به بی حرمتی‌ها و قدرناشناسی‌های مردم آن زمان پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنبه مبارزاتی حضرت فاطمه زهرا (س) بحث ولایت مداری حضرت را شامل می‌شود.

وی افزود: در زمان پیامبر مشخص بود که بعد از آن چگونه باید این بانوی بزرگوار باید در این زمینه یک جهاد واقعی و یک مبارزه واقعی را بنیاد نهاده است.

وی ادامه داد: تلاشی که بانوی جوان نشان داد در تاریخ ماندگار شد و همیشه به عنوان یک الگو برای زنان و مردان جامعه اسلامی در مسیر مبارزه برای حق باقی ماند.

چمران در ادامه گفت: روز  ۲۷ آذر روز وحدت حوزه و دانشگاه که روز شهادت آیت الله مفتح هست، که بنده چند سالی از نزدیک شاهد مبارزات ایشان از نزدیک بودیم که خاطراتی هم در مقاطع مختلف با ایشان داریم.

وی در پایان گفت: امروز سالگرد تبعید مقام معظم رهبری به منطقه ایرانشهر است که در سال۱۳۵۶ ایشان را به این منطقه تبعید کردند، ان‌شاءالله که ما قدر این شخصیت بزرگ را بدانیم و بشناسیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی، اظهار کرد: قبلاً به اشتباه گفته می‌شد که مالیات بر سوداگری به دنبال گرفتن مالیات از ۹۰ درصد مردم است، در حالی که این مالیات، سوداگران را دنبال می‌کند.

وی بیان کرد: سوداگران کسانی هستند که با نیت سوءاستفاده وارد بازار می‌شوند و حجم وسیعی از ارز، طلا و خودرو را خریداری می‌کنند تا برای مثال، سه ماه بعد به چند برابر قیمت به فروش برسانند و سود ببرند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این قانون مانع از این کار می‌شود، گفت: در واقعیت تنها کمتر از نیم درصد مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند، آن هم مربوط به کسانی است که مالیات نمی‌دهند و فقط سود هنگفت برده و از شرایط سخت تورمی سوء‌استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند