Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@05:22:47 GMT

محور بجنورد به اسفراین مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۲۸۹۸

محور بجنورد به اسفراین مسدود شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،محور اصلی شریانی بجنورد به اسفراین به علت رانش و نشست بخشی از آسفالت در کیلومتر ۵ مسدود شد.

بنابر اعلام شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، لوله انتقال آب که از ۴ چاه بالادست، نیاز مردم شهر بجنورد را تامین می‌کند، در این ناحیه دچار نشت یا شکستگی شده است.

این لوله ۲۵ سانتیمتری، آب را به تصفیه خانه شهر می‌برد و آبفا اعلام کرده از این فرصت برای جاگزینی لوله‌ای قطورتر استفاده خواهد کرد که پیش بینی شده این موضوع، ترمیم آسفالت را ۴۸ ساعت به تاخیر بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده پلیس راه بجنورد، جاده فرعی محور ارکان با نصب تابلو و علائم، به عنوان محور جایگزین انتخاب شده است.

محور بجنورد - اسفراین یکی از پر ترددترین جاده‌های خراسان شمالی است و این استان را به شهرستان سبزوار در خراسان رضوی متصل می‌کند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشست زمین اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی ، رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.

سید محمد فرخی افزود: همچنین قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول ۲۵ کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول ۳۰ کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تامین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

فرخی گفت: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی و روکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

دیگر خبرها

  • محور کرج -چالوس مسدود شد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • محور یزد - دربید همچنان مسدود است/تخریب ۳ کیلومتر در بارندگی ها
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد