Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@23:54:38 GMT

ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل نوسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۳۱۳۵

ناوگان حمل و نقل عمومی اردبیل نوسازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان صبح امروز در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل عمومی اظهار کرد: ۳ هزار و ۸۰۰ دستگاه تاکسی در شهر اردبیل روزانه ده‌ها هزار نفر از شهروندان را جابجا می‌کنند و در چند سال اخیر اقدامی در جهت نوسازی تاکسی‌های درون شهری و اتوبوس‌های خط واحد انجام نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: با توجه به نقش حمل و نقل عمومی در کاهش ترافیک و آسیب‌های زیست محیطی، شهرداری و راهداری و حمل و نقل استان در  بهسازی و زیباسازی ایستگاه‌ها و ارائه تسهیلات و مشوق‌ها برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر و بار، توجه جدی داشته باشند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در جمع رانندگان تاکسی در سازمان حمل و نقل شهرداری از تلاش این اتحادیه در خدمت‌رسانی به مردم قدردانی کرد و گفت: رانندگان تاکسی در سرمای سخت زمستان و در سوز گرمای تابستان از خدمت‌رسانی به مردم دریغ نکرده و خصوصا در سال‌های اخیر با شیوع ویروس کرونا تاکسیران‌های استان ایثار و جانفشانی کرده‌اند. 

میرجعفریان گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود، توجه جدی شهرداری و سازمان حمل و نقل به معیشت و رفاه رانندگان و ارائه خدمات مطلوب و در شان آنان ضروری است. 

وی هم‌چنین با اشاره به نقش رانندگان کامیون در جامعه بیان کرد: رانندگان کامیون‌ها چه در دوران دفاع مقدس و چه در زمان پس از جنگ همواره در دفاع از کیان اسلامی جانفشانی کرده و شهدای بسیاری را تقدیم کرده‌اند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: در سال ۱۳۶۲ در جریان انباشته شدن انبارهای بنادر کشور از کالاهای مورد نیاز مردم در بحبوحه جنگ تحمیلی، این رانندگان کامیون‌ها بودند که با یک اشاره حضرت امام خمینی (ره) طی حرکت حماسی اقدام به خالی کردن بنادر نمودند. 

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس حمل و نقل عمومی نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل راهداری و حمل و نقل جاده ای حمل و نقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی

به گزارش خبرگزاری مهر، بهنام پاکزاد سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی چند روز گذشته ویدئویی در فضای مجازی در حال انتشار است که در آن یک دستگاه تاکسی اقدام به حمل بار می‌کند. این در حالیست که شخصی هم روی سقف این خودرو ایستاده و از بار مراقبت می‌کند.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از موضوع مشخص شد این ماجرا در تونل امیرکبیر اتفاق افتاده، از این رو راننده متخلف شناسایی شد و ضمن پذیرفتن اشتباه، از این اقدام اظهار ندامت و پشیمانی کرد.

سرپرست روابط عمومی سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه طبق قانون حمل بار توسط تاکسی‌ها ممنوع است، خاطرنشان کرد: راننده متخلف جهت رسیدگی به این پرونده به هیأت انضباطی معرفی شد.

کد خبر 6090276 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند