Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، روزهای پایانی پاییز ۱۴۰۰ درحالی سپری می‌شود که شاهد کم‌بارشی هستیم و این روزها به‌صورت ویژه خود را نشان می‌دهد ، روز گذشته شاهد بارندگی بودیم که بارش چندانی نبوده و در ارتفاعات نیز برف خفیف گزارش شده است.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران درباره وضعیت جاده‌‌های استان در گفت‌وگویی با اشاره به ترافیک در مسیر خروجی محور کندوان، اظهار کرد: وضعیت ترافیک در محورهای هراز، سوادکوه و کیاسر به‌صورت روان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به ریزش خفیف برف در گردنه‌های ولی‌آباد کندوان و امامزاده هاشم هراز اشاره کرد و افزود: باتوجه به وضعیت جوی انتظار ما از رانندگان این است در جاده‌های لغزنده با سرعت مطمئنه تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار احتمال ریزش کوه و رانش زمین در گردنه‌ها و کوهستان‌های استان، خاطرنشان کرد: رانندگان با تجهیز خودروها به لوازم زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ، جوانب احتیاط را رعایت کنند.

*بارش برف در ارتفاعات سردسیر/ کاهش دما طی پایان هفته

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران در گفت‌وگویی درباره وضعیت جوی استان، اظهار کرد: به‌دلیل عبور موج ناپایدار از تراز میانی در ارتفاعات غربی استان شاهد رگبار باران بودیم که در مناطق سردسیر همراه برف بوده است.

وی افزود: از امروز تا روز دوشنبه جو پایداری در آسمان مازندران حاکم است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: از دوشنبه شب تا روز سه‌شنبه با عبور موج ناپایدار از تراز میانی انتظار داریم به‌ویژه در ارتفاعات شاهد وزش باد شدید باشیم به دنبال آن رگبار باران داریم که در ارتفاعات شرایط برای بارندگی بیشتر خواهد شد.

اسدی تصریح کرد: روز چهارشنبه موقتا جو پایدار شده اما از چهارشنبه شب تا روز جمعه به‌تدریج جریانات جنوبی شکل می‌گیرد.

وی ادامه داد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه شاهد آسمانی نیمه‌ابری در برخی ساعت بارش‌های متناوب باشیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: از لحاظ دمایی تا روز چهارشنبه تداوم همین هوای نسبتا گرم را داریم اما پایان هفته دمای هوا کاهش می‌یابد.

اسدی در پایان گفت: دریای مازندران طی روزهای آینده به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس پلیس راه مازندران پیش بینی تا روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۳۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات

سمیه ملاحی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مطابق الگوهای هواشناسی به واسطه نفوذ امواج کم دامنه امروز آسمانی نیمه ابری خواهیم داشت.

وی افزود: برای پنج شنبه کاهش نسبی دما و در ارتفاعات بارش پراکنده و رعدوبرق پیش بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان گلستان گفت: با افزایش فعالیت این سامانه از اواخر وقت جمعه تا عصر شنبه رگبار و رعدوبرق و کاهش دما مورد انتظار است.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۳ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۲۷ درجه برسد.

کد خبر 6093916

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش رگبار باران در استان یزد
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در خراسان شمالی
  • صدور هشدار هواشناسی برای ارتفاعات مازندران
  • اردبیل بارانی می‌شود
  • صدور هشدار سطح نارنجی شماره دو در اردبیل
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • آزادسازی یک عقاب در ارتفاعات کوهستانی شاهو + فیلم
  • لغزنده بودن محورهای مواصلاتی استان ایلام به دلیل بارش باران
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود