Web Analytics Made Easy - Statcounter

پژمان نوری صحبت هایی را در مورد ملوان عنوان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، پژمان نوری در خصوص حواشی دیدار دو تیم ملوان بندرانزلی و خیبر خرم آباد، گفت:

بسیار خوشحالم که در دیدار اخیر، مهمان مردم مهربان خرم آباد بودیم. تماشاگران زیادی برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند و درست است که حواشی هم به وجود آمد اما ما از حضور آنها در ورزشگاه ها استقبال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدواریم هرچه سریع‌تر در استادیوم ها به روی تماشاگران باز شود. وی افزود:

در خصوص اظهارات مالک باشگاه خیبر باید نکته ای را عنوان کنم. با توجه به اتفاقات دیدار برگشت سال گذشته که همگان دیدند چه چیزی در انزلی رخ داد، ما حق خود و هوادارانمان می دانستیم که نگران باشیم. داور وسطی که برای این دیدار انتخاب شده بود، از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فصل گذشته تا به امروز حتی یک ابلاغ داور چهارمی هم نداشت. در نامه ای که به فدراسیون زدیم، ضمن اعلام حساسیت این دیدار، درخواست داشتیم گروه داوری آماده تری انتخاب شود. این حق ما است و فکر نمی‌کنم فراتر از حقمان پا گذاشته باشیم.

مدیرعامل ملوان تصریح کرد:

همانطور که مالک خیبر به نظر کارشناس برنامه تلویزیونی برای خطای مشکوک به پنالتی  استناد می کند، ما نیز می توانیم به نظر کارشناسان در سایت های مختلف از جمله سلیمانی پیشکسوت داوری رجوع کنیم. وی بعد از بازی این صحنه را کارشناسی کرده و گفت پنالتی نبود. ضمن اینکه در همان دقایق ابتدایی یک گل سالم ما را داور به اشتباه آفساید اعلام کرد که می توانست به کلی روند مسابقه را تغییر دهد. این گل آنقدر واضح بود که حتی نیاز به کارشناسی نداشت.

نوری در مورد مباحثی که پیرامون توهین قومیتی مطرح شده است، گفت:

مسئله ای که بیش از هر چیز باعث ناراحتی می شود، این است که باب شده افراد زمانی که به خواسته های خود نمی رسند، مسائل را قومیتی کرده و از احساسات هواداران سو استفاده می کنند. اینکه ما به چینش داوری اعتراض کرده ایم، توهین به قوم بزرگ لر است؟ یعنی اگر در بازی برگشت داور گیلانی برای ملوان انتخاب شود، ایرادی ندارد؟ ما چند بازیکن لر در تیممان داریم و خودشان می توانند شهادت دهند چه برخوردی از سوی انزلی چی ها و باشگاه با آنها شده است.

وی افزود:

با افتخار سالها پیراهن تیم ملی را پوشیده و برای این لباس جنگیده ام اما قطعاً از حق ملوان و هواداران کوتاه نخواهم آمد. تمامی اقوام محترم هستند و بهتر است مسائل درون زمین را به مسائل خارج از آن ربط ندهیم. در همین دیدار تماشاگران حاضر در ورزشگاه بارها سرمربی و تیم ما را مورد اهانت قرار دادند و تمامی این تصاویر از درون استادیوم و‌ دوربین های باشگاه نیز ضبط شده اما نه بنده و نه مازیار زارع سرمربی تیم، حتی اشاره ای به این موضوع نکردیم چون دوست نداشتیم این اتفاق به پای همه مردم خوب خرم آباد نوشته شود.

مدیرعامل ملوان گفت:

آیا درست است ما این اتفاقات را هماهنگ شده بدانیم و قومیتی کنیم؟ آیا به مردم انزلی توهین مستقیم نشد؟ چون ما به تیم داوری معترض بودیم، از نظر دوستان به قومیت اهانت کرده ایم؟ اتفاقاً ما هم از فدراسیون می خواهیم نامه ما را منتشر کند. مگر الزامی است که درون نامه محرمانه چیز عجیبی نوشته شده باشد؟ دوستان چرا به خودشان گرفتند؟ ما دلایل خود را به فدراسیون اعلام کردیم. از جمله حساسیت این دیدار و عدم آمادگی داور وسط. اینکه داور وسط از هفته بیست و هفتم لیگ برتر فصل گذشته تا به این بازی حتی یک ابلاغ به عنوان داور چهارم هم نداشته، دلیل کافی برای عدم آمادگی وی نیست؟ اشتباهات بزرگ صورت گرفته در این دیدار خود گواه این موضوع است که باید تیم داوری آماده تری انتخاب می شد.

نوری افزود:

اشتباهات داوری برای همه تیم ها وجود داشته است. هفته گذشته در بازی حساس ما برابر مس کرمان، پنالتی مسلم برای تیم ما (به عقیده کارشناسان) گرفته نشد یا دیدار جام حذفی برابر مس شهربابک که پنالتی تیم ما گرفته نشد. در حالیکه بازی را با یک گل جلو بودیم اما چون تیم ما در صدر جدول است، سعی می کنند کوچکترین اشتباهات را پررنگ کنند. ما هم می توانستیم کل هفته را در مورد این صحنه ها مصاحبه کنیم اما این کار را نکردیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۴۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی

مرغان دریایی میزبان مدعی جدی قهرمانی لیگ برتر هستند. 

طرفداری | برایتون و منچسترسیتی در بازی معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت. 

اطلاعات بازی برایتون و منچسترسیتی بستر مسابقه: معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس، فصل 24-2023  تاریخ: پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 (25 آوریل 2024) ساعت: 22:30 به وقت تهران مکان: ورزشگاه آمکس داوران: جرد ژیلت (داور اصلی) - جان بروکس (داور وار) ترکیب اولیه برایتون و منچسترسیتی

برایتون در حال تکمیل

منچسترسیتی (1-4-1-4): ادرسون | واکر، آکانجی، آکه، گواردیول | رودری | سیلوا، دی بروین، کواچیچ، فودن | آلوارز

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!