Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا قاسمی فرزاد یکشنبه در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان تویسرکان با بیان اینکه شهیدان ملکی، دلاوری و عینعلی از دیار تویسرکان هستند، اظهار کرد: انقلاب اسلامی مرهون دکتر مفتح است.

وی با بیان اینکه با تغییر دولت و انتخاب آیت الله رئیسی مردم نگرش و دیدگاه انقلابی را انتخاب کردند و انتخاب وزرا، استانداران و فرماندار نیز همین است، عنوان کرد: بعد از بررسی‌های افراد متعدد با توجه به ویژگی تویسرکان و احساس دین به شهدای این دیار باید فردی از شایستگان انتخاب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان ادامه داد: فرایند انتخاب و انتصاب در فرمانداری به دلیل ظرافت‌ها مقداری طولانی است؛ چراکه یک فرماندار باید تعامل خوبی با مردم و امام جمعه داشته باشد و مورد تأیید وزارت کشور و البته دارای تجربه و شرایط خاص باشد.

قاسمی فرزاد گفت: باتوجه به شناخت و مسئولیت‌های قبلی آقای حسین افشاری و موفقیت‌هایشان، ایشان به عنوان فرماندار تویسرکان انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه باید در جهت خدمت به مردم تلاش کنیم و لازمه این کار، همگرایی در کارها است، گفت: شهرستان تویسرکان با توجه به اینکه قدمت بالایی از لحاظ فرهنگی دارد و با وجود آرامگاه حیقوق نبی باید در ثبت جهانی این اثر تلاش کنیم.

استاندار همدان با تاکید بر جایگاه گردشگری به عنوان یک صنعت مهم، عنوان کرد: فرماندار منتخب شهرستان تویسرکان باید به این موضوع توجه داشته و موضوع منبت گلریز و گردوی تویسرکان را نیز مدنظر قرار دهد.

وی با بیان اینکه زمانی که کسی در جایگاهی قرار می‌گیرد، باید تحمل و سعه صدر بالایی داشته باشد، ادامه داد: اگر حرف‌هایی زده شد باید با منطق به آنها پاسخ داد.

قاسمی فرزاد در پایان تصریح کرد: فرماندار منتخب تویسرکان باید در پیشرفت وعمران قدم بردارد و به صنعت، گردشگری و توسعه این شهرستان توجه داشته باشد.

گفتنی است؛ در این آئین حسین افشاری به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان تویسرکان معارفه شد.

کد خبر 5379468

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا قاسمی فرزاد حسین افشاری استاندار همدان ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها بارش برف ایام فاطمیه شب یلدا آلودگی هوا شهرستان تویسرکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏

به گزارش "ورزش سه"، همانطور که انتظار می‌رود ژوائو کانسلو، ‏مدافع پرتغالی بارسلونا، در پاسخ به این سوال که اگر بخواهد تیم ‏رویایی فوتبال پنج نفره از دید خودش را انتخاب کند به کدام ستاره‌ها ‏رای خواهد داد بخش مهمی از نفرات را از هم‌تیمی‌های خود در تیم ‏ملی پرتغال برگزید. ‏
آنچه انتخاب کانسلو را خبرساز کرده این است که لیونل مسی در تیم ‏منتخب او جا ندارد. کانسلو می‌گوید به جای مسی ترجیح می‌دهد ‏رونالدینیو را در تیم خود داشته باشد. ‏

همانطور که انتظار می‌رفت کانسلوی پرتغالی کریستیانو رونالدو را به ‏عنوان کاپیتان تیم منتخب خود برگزید و گفت:" من قبلا هم چند بار ‏گفته‌ام که کریستیانو بازیکن محبوب من در کل تاریخ است. من با او ‏بود که عاشق فوتبال شدم. کریستیانو در کشور من یک اسطوره است ‏و همچنان برای جوانها در همه جای دنیا الگو است". ‏

به جز کریستیانو رونالدو و رونالدینیو، ادرسون، روبن دیاز و برناردو ‏سیلوا که همگی در منچسترسیتی بازی می‌کنند در تیم منتخب ‏کانسلو حضور دارند.‏

به نظر می‌رسد او علاوه بر اینکه در انتخابش ملی‌گرا عمل کرده قصد ‏دارد با این انتخاب به سیتی سیگنالی مثبت بدهد. کانسلو در حال ‏حاضر بازیکن سیتی است و به صورت قرضی در بارسا بازی می‌کند. ‏

دیگر خبرها

  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • ستاره بارسا مسی را حذف کرد و به سیتی پیام داد!‏
  • کلکسیون مشکلات اصفهان نیازمند توجه ویژه است
  • لزوم کنترل سرعت خودرو‌ها در بزرگراه خلیج فارس و آیت الله هاشمی رفسنجانی بم
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • وجود تضاد جدی بین دولت‌سازی در توسعه غربی و مدل اسلامی
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • پیدا شدن جسد ۲ کودک غرق شده در نیمروز