Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی رایکا بابل گفت:در خصوص بازی نتیجه دلخواه ما رقم نخورد. دلیل آن نیز به این خاطر بود که باید در هفته گذشته در ساحل تمرین می‌کردیم و متأسفانه این اتفاق نیفتاد

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیروز قربانی پس از دیدار تیمش برابر ذوب آهن در نشست خبری این مسابقه اظهار کرد: در خصوص بازی نتیجه دلخواه ما رقم نخورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل آن نیز به این خاطر بود که باید در هفته گذشته در ساحل تمرین می‌کردیم و متأسفانه این اتفاق نیفتاد. برایم خیلی عجیب است وقتی مجوز برگزاری بازی در این ورزشگاه داده می‌شود چرا استادیوم هفتم تیر بابل برای میزبانی در دیگر مسابقه‌ها تأیید نمی‌شود. این زمین به هیچ عنوان آمادگی برگزاری بازی را نداشت و تیم ما را خسته کرد. از دقیقه ۶۰ به بعد به همین دلیل مجبور به تعویض برخی بازیکنان شدم.

وی ادامه داد: دلیل دیگر نیز می‌تواند این باشد که تیم من تجربه بازی در مسابقه‌ای را نداشت که داورش داور پینگ پنگ بود. پنالتی‌های از سوی داور گرفته شد که نمی‌خواهم در خصوص آن کلمه مسخره را به کار ببرم، اما واقعاً مسخره بود. نمی دانم چه بگویم و یا ذهنم را به برخی مسائل بکشانم.

سرمربی رایکا تصریح کرد: بازیکنانم تا دقیقه ۶۰ خیلی خوب بودند، اما زور شأن به یک سری مسائل نمی‌رسد. متأسفانه ما قابلیت بازی پینگ پنگ را نداریم که هر برخورد ساده ای به ضرر مان پنالتی حساب شود. برای این داوری واقعاً متأسفم که زحمات بازیکنان جوان ما را به این شکل هدر داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص عملکرد گلر تیمش خاطر نشان کرد: این نظر شماست. دروازه بان حریف نیز چند توپ گرفت. ذوب آهن ۲۱ سال است در لیگ برتر است و رایکا سومین فصل حضورش در لیگ یک است با بازیکنانی که با بازیکنان حریف قابل مقایسه نیستند. بودجه ما کاملاً مشخص است و هیچ کارخانه‌ای پشت ما نیست. شاید باور نکنید، اما در خرج روزانه مشکل داریم. منکر بازی خوب ذوب آهن نیستم، اما تا سه روز هم به دروازه ما حمله می‌کردند نمی‌توانستند گلری را وارد دروازه حریف کنند و داور بازی را برای ذوب آهن درآورد. اگر زحمات بازیکنان من را می‌خواهید زیر سوال ببرید این اجازه را هرگز به شما نمی‌دهم.

کد خبر 542965

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیروز قربانی تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن رایکا بابل باشگاه ذوب آهن شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دوباره فوتبالی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست خودروسازان مقابل شمس‌آذر در قزوین، رضا عنایتی شاگردانش را روز چهارشنبه برای ریکاوری در ورزشگاه ایران‌خودرو زیرنظر گرفت. پس از پایان آن جلسه تمرین، روز پنجشنبه به بازیکنان خود زمان استراحت داد و از روز جمعه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

شکست مقابل شمس‌آذر در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود و زمان اندکی تا پایان کار باقی بود، بر روحیه اعضای تیم تاثیرگذار بود اما قبل از شروع تمرین دیروز، رضا عنایتی با صحبت‌های خود در جمع بازیکنان، ابتدا مسائل فنی را گوشزد کرد و سپس از آنها خواست به دنبال جبران شکست در بازی‌های آینده باشند و به جای اینکه به گذشته فکر کنند، آینده تیم‌شان را با تلاش بیشتر، به نحو شایسته‌ای بسازند.

از روز گذشته، دوباره هیاهو به تمرین پیکان برگشت و بازیکنان تیم با روحیه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را زیرنظر کادرفنی کلید زدند تا مهیای دیدار هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم اراک شوند.
 
باتوجه به فاصله چهار امتیازی پیکان تا قعر جدول، دیدار این تیم با آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان عنایتی برای بهبود شرایط خود چاره دیگری غیر از پیروزی در این بازی نخواهند داشت.

پیکان در چهار هفته باقی مانده به ترتیب با آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • اعتراضات باشگاه به داوری در زمان سرمربیگری من نبوده است
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • تمرین پرسپولیس بدون مصدوم برای بازی نساجی
  • بازار داغ سلفی در تمرین استقلال
  • بی نظمی درپایان بازی و هجوم هواداران به داخل زمین چمن و عکس یادگاری با بازیکنان / فیلم