Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، تغییرات فرهنگی و اجتماعی، عنوان کتاب آموزشی دانشگاهی جدیدی است که توسط مصطفی محمودی (مدیر فرهنگی و رسانه ای، کارشناس هنری و مدرس دانشگاه) و ندا الماسیان طهرانی (کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی و فریلنسر روابط عمومی و رسانه)، به رشته تحریر درآمده و توسط نشر عنوان روانه بازار کتاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ندا الماسیان طهرانی، یکی از مولفان کتاب مذکور در خصوص کتاب تغییرات فرهنگی و اجتماعی گفت: یکی از چالش های اساسی در حوزه توسعه و نوسازی کشورمان در دهه های اخیر، روند نگران کننده و سریع تغییرات فرهنگی و اجتماعی است و پژوهش ها نشان می دهد باورها، ارزش ها و نگرش های ایرانیان در دهه های یاد شده به سرعت در حال تغییر بوده و سمت و سوی این تغییرات از سنتی و مذهبی به سمت عرفی و مدرن شدن رفته و شدت آن نیز در میان طبقه تحصیلکرده جامعه بیشتر بوده است.

این پژوهشگر عرصه رسانه و ارتباطات افزود: از سوی دیگر با توجه به عدم وجود کتاب آموزشی مطلوب در این حوزه که منطبق با سرفصل دروس مرتبط دانشگاهی باشد و بتواند به نیازهای علمی دانشجویان پاسخ دهد و برای عامه مردم نیز قابل درک باشد، مولفان را بر آن داشت تا نسبت به تالیف و گردآوری این کتاب اقدام کنند و کتاب مذکور در مدت زمانی نزدیک به هشت ماه  و استفاده از ۶۶ منبع ایرانی و خارجی به رشته تحریردرآمد.

در تالیف این کتاب جدیدترین سرفصل های آموزشی درس تغییرات فرهنگی و هنری  برای رشته های کاردانی و کارشناسی مد نظر قرار گرفته و کتاب مذکور می تواند به عنوان یک منبع آموزشی مناسب و کاربردی برای دانشجویان و سایر علاقه مندان مورد استفاده قرار گیرد.

کتاب تغییرات فرهنگی و اجتماعی در قطع وزیری، در ۱۲۴ صفحه توسط نشر عنوان به بازار کتاب ارائه شده است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب جامعه شناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب جامعه شناسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب جامعه شناسی تغییرات فرهنگی و اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقد کتاب مویه های آمو

پنجمین همایش ادبی از بلخ تا نیشابور به همت انجمن ادبی خانه مولانا و حوزه هنری استان قم با رونمایی و نقد کتاب مویه‌های آمو اثر سیدسکندر حسینی بامداد در سالن مهر حوزه هنری قم برگزار شد.

این همایش با حضور شاعران و نویسندگان ایران و افغانستان و با هدف شناخت بهتر و عمیق‌تر شعر امروز افغانستان برگزار شد.

در این همایش حسین محمدی مبارز، طهماسبی خراسانی‌ و سید حسین فصیحی با اجرای سیدعلی نقیب به نقد و بررسی مجموعه شعر مویه‌های آمو پرداختند.

منتقدین به کشف مضامین و خلق آثار موفق در زمینه‌های مختلف آیینی، اجتماعی و عاشقانه، سلیس بودن و به‌روز بودن زبان، بلخ‌گرایی و هویت تمدنی، انتخاب درست واژگان در شعر و انتخاب مناسب عنوان کتاب و تناسب آن با سروده‌های اجتماعی و عاشقانه اشاره کردند.

در این محفل ادبی سیده تکتم حسینی، احسان‌الله بدخشانی، شفیق صادقی، اعلا امیری، مژگان فرامنش، اسحاق ثاقبی داراب، معصومه جمالی، مجتبی خرسندی و سید سکندر حسینی بامداد (نویسنده مجموعه شعر مویه‌های آمو) شعرخوانی داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی
  • نقد کتاب مویه های آمو
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند
  • یکشنبه‌های الگونمایی؛ این هفته «ایران جوان بمان(جمعیت)»
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟
  • نگاهی به آسیب‌های نوپدید فضای مجازی
  • نگاهی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در مجموعه «خط روی خط»