Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عزیز جوانپور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقیگفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان دانشگاه اجتماعی و از بطن مردم روی کار آمده و شکل گرفته و بعد از ۴۰ سال از تاسیس این دانشگاه، به دنبال حل مسائل و مشکلات کشور است.

اوافزود:در زمانی که نیاز به ایجاد زمینه برای تحصیل در کشور احساس می‌شد دانشگاه آزاد اسلامی ورود کرد و امروز نیز اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی پیش قدم در عرصه علم و تولید پا به میدان حل مشکلات کشور گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اواضافه کرد: در همین راستا و با توجه به ظرفیت‌های هر منطقه مراکز نوآوری راه‌اندازی می‌شود که با توجه به بستر‌های مناسب کشاورزی در مراغه، نخستین سرای نوآوری محصولات فراسودمند کشاورزی و دامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مراغه افتتاح شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مراغه زیرساخت‌های لازم را فراهم کرده و انتظار حمایت و همراهی مسئولان شهرستان از شرکت‌های زیرمجموعه این مرکز را داریم.

به گفته  جوانپوردر صورتی که این نوآوری‌ها به بازار وصل نشوند اتفاقی نخواهد افتاد و همانند گدشته تنها شاهد نوآوری‌ها و ایده‌ها بر روی کاغذ خواهیم بود.

او تاکید کرد: سرای نوآوری فقط دنبال تحقیق و پژوهش نیست و تحقیق و پژوهش زمانی اثرگذار است که داخل بازار شود و بخشی از مشکلات اقتصادی کشور را حل کند.

او به اهداف این مراکز اشاره کرد و افزود: علاوه بر تولید، مدیریت، کیفیت، بهره‌وری و صادرات در دستور کار قرار دارد و به مهارت آموزی توجه ویژه‌ای خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه آزاد نوآوری و خلاقیت دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد

قاسمعلی نیک‌پسند مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: این واحد پرورش قارچ به صورت صنعتی با سطح زیر کشت چهار هزار و ۸۰ مترمربع با ظرفیت تولید سالانه ۹۰ تن محصول فعال شده است.

وی افزود: برای ایجاد این واحد تولیدی ۲۲ میلیارد ریال تسهیلات و ۴۰ میلیارد ریال از محل خودیاری مجری هزینه شده است که از این طریق ۱۲ فرصت شغلی فراهم و در نخستین سال بهره برداری پنج دوره محصول قارچ تولید می‌شود.

قارچ محصولی زودبازده است که کشت آن به علت شاخص‌های اقتصادی، زیست محیطی، تغذیه‌ای و دارویی اهمیت زیادی پیدا کرده است.

گستره زمین‌های باغی و زراعی جوین ۳۵ هزار هکتار و محصولات عمده آن گندم، جو، چغندر قند، زیره، پیاز، هندوانه و پسته است که ۱۲ هزار بهره‌بردار در بخش‌های کشاورزی، باغداری، دامپروری و طیور این شهرستان فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • لزوم کاربردی کردن محصولات پژوهشی برای تبدیل علم به ثروت
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • از گشایش مجتمع آزمایشگاهی ـ تحقیقاتی تا انعقاد قرارداد با یک گروه صنعتی
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • مدل دانشگاه آزاد برای رسیدن به توانایی گروهی، شبکه سرای نوآوری است
  • تعامل دانشگاه آزاد اسلامی و بنیاد شهید ایلام بی‌نظیر است
  • اولین دانشکده علوم خانواده ایران در دانشگاه تهران افتتاح شد
  • نخستین واحد پرورش قارچ صنعتی در جوین خراسان رضوی افتتاح شد
  • مجتمع آزمایشگاهی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی البرز افتتاح شد