Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبد الله علی صبری سفیر یمن در سوریه بر عمق روابط دوجانبه بین دو کشور تأکید کرد و گفت که این روابط شامل پیوندهای مشترک بین سوریه و یمن است.

صبری به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گفت که عاملان تجاوز به یمن، همان  طرفهایی هستند که به سوریه حمله کرده‌اند، ولی سرنوشت هر دو کشور، پیروزی در برابر توطئه‌های خارجی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد، درد و رنجی که ملتهای یمن و سوریه با آن روبرو هستند، برآیند مداخلات خارجی و تلاش برای تجزیه امت اسلامی است و این مسئله در راستای اجرای طرحهای صهیونیستی-آمریکا در منطقه است.

سفیر یمن با بیان اینکه ملتهای یمن و سوریه با مقاومت، با این طرحها مقابله می‌کنند، خاطر نشان کرد، تجاوز به یمن، با هدف تسلط بر موقعیت راهبردی، چپاول منابع، مصادره حاکمیت و استقلال و جلوگیری از اتحاد یمن است.

صبری در پایان تأکید کرد که یمن همیشه در برابر اشغالگران ایستاده است و گورستان متجاوزان خواهد بود.

در همین ارتباط، «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن مرداد ماه گذشته پیام تبریکی برای همتای سوری خود «علی عبدالله ایوب» به مناسبت ابقای وی در پست مذکور در دولت جدید سوریه فرستاد.

العاطفی در این پیام درباره تقویت ارتباط و هماهنگی میان دو ارتش و ملت برادر سوریه و یمن ابراز امیدواری کرد و افزود، نیروهای مسلح یمن در کنار برادران در سوریه در مقابل مداخلات آشکار خارجی ایستاده‌اند.

وی در ادامه مبارزه جانانه نیروهای مسلح سوریه و شکست کشورهای متجاوز و استکبار جهانی را ستود.

انتهای پیام/.

منبع: فارس

کلیدواژه: سفیر صنعاء

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان ایران نخستین برنامه تمرینی خود برای بازی با تیم هوادار را امروز از ساعت ۱۶ آغاز کردند.

در این برنامه که همه نفرات در دسترس کادر فنی بودند و مصدومی نداشت، سرخپوشان به دو گروه تقسیم شدند. گروه بازیکنانی که در ترکیب اصلی مصاف با نساجی حضور داشت زیر نظر مربی بدنساز به ریکاوری پرداخت و سایر نفرات، پاسکاری کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و مینی فوتبال را به مدت 75 دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به انجام رساندند.

در پایان این تمرین، تعدادی از بازیکنان هم تمرین شوتزنی داشتند. پرسپولیس پس از پیروزی مهم برابر نساجی خود را آماده بازی بعدی خود برابر هوادار تهران می‌کند.

دیگر خبرها

  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از پیروزی مهم
  • حمایت غرب از نسل‌کشی جدید اسرائیل/ حضور در انتخابات سهیم شدن در تعیین سرنوشت است
  • لحظه شیرین پیروزی نوشاد عالمیان برابر پینگ‌پنگ باز چهارم جهان / فیلم
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • دیدار دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با سفیر ایران در سوریه
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • رونالدو پس از هت‌تریک؛ حس فوق‌العاده‌ای دارم
  • این آخرین شانس قهرمانی تراکتور است
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد