Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  اسفندیار حسنی مقدم،رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: لرستان یکی از ۱۰ استان برتر کشور در زمینه پرورش ماکیان است و در حوزه پرورش بوقلمون نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی گفت: باتوجه به اقلیم مناسب استان ۱۷ واحد صنعتی پرورش بوقلمون در هفت شهرستان با ظرفیت ۷۵ هزار قطعه جوجه ریزی در هر دوره فعال هستند که سالانه یکهزار و ۵۰۰ تن گوشت بوقلمون تولید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: یکی از بخش‌هایی که طی چند سال اخیر در استان به واسطه تغییر الگوی مصرف جامعه از گوشت قرمز به گوشت‌های سفید و کم چرب توسعه پیدا کرده حوزه پرورش ماکیان به ویژه گوشت بوقلمون بوده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی لرستان مشکلات این حوزه را نبود سیستم کشتارگاهی، قطعه بندی، فرآوری و بسته بندی و به تبع آن فروش و بازاریابی این محصول عنوان کرد و افزود: با رایزنی‌های انجام شده واحد‌های فعال این حوزه، مشکل کشتار این واحد‌های تولیدی رفع خواهد شد.

حسنی مقدم تاکید کرد: از سرمایه گذاران جهت احداث کشتارگاه صنعتی در لرستان حمایت می‌شود.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی لرستان گوشت بوقلمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۷۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فناوری پرورش و پروار کردن گاو؛ کشتار و فرآوری گاو در کارخانه (فیلم) پرورش گاو‌های غول پیکر در یک گاوداری محلی و مشهور اندونزیایی (فیلم) فرآیند پرورش و فرآوری شیر هزاران بز توسط کشاورزان استرالیایی (فیلم)

دیگر خبرها

  • چگونه گوشت و پوست میلیون‌ها کروکودیل در کارخانه فرآوری می‌شود؟ (فیلم)
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین تره بار
  • (ویدیو) فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو
  • قیمت گوشت بوقلمون در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • فرآیند پرورش و فرآوری گوشت الاغ، اسب و زالو (فیلم)
  • حمایت از طرح‌های پرورش آبزیان از سیاست‌های اصلی استان است
  • جوجه ریزی در مرغداری سیستان و بلوچستان ۱۷ درصد افزایش یافت