Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نمایشگاه پژوهش هسته‌های فن آور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با همکاری پارک علم و فناوری این استان کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.

رحیم اکرامی، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه گفت: به مناسبت هفته پژوهش و فناوری نمایشگاه پژوهش هسته‌های فناور دانشگاه آزاد یاسوج با ۸ غرفه و با حضور مسئولان استانی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این نمایشگاه تا فردا برای بازدید عموم باز است افزود: دو تا از این غرفه‌ها در نمایشگاه محصولات فناوری خود را به مرحله تجاری سازی و تولید انبوه رساندند.

اکرامی با بیان اینکه دانشگاه آزاد استان تاکنون ۱۵ قرارداد با هسته‌های فناور اعضای هیئت علمی و فارغ التحصیلان منعقد کرده است اظهارکرد: ۸مورد از این هسته‌های فناور فعال است و در آستانه شروع فعالیت‌های خود برای تولید هستند که دو تا از آن‌ها به مرحله تجاری سازی و تولید انبوه رسیده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم دانشگاه در راستای سند تحول و تعالی بحث نوآوری فناوری و کارآفرینی است، خاطرنشان کرد: در ۶ ماه گذشته هسته‌های فناور در دانشگاه آزاد یاسوج مستقر شدند که امروز محصولات برخی از آن‌ها به مرحله تولید رسیده که باعث اشتغال‌زایی و کارآفرینی در سطح استان شده است.

به گزارش ایسنا، اکرامی تصریح کرد: این هسته‌های فناور هم اکنون در ساختمان‌های پردیس دانشگاه آزاد اسلامی مستقر هستند و از ظرفیت این ساختمان‌ها که بلاتکلیف مانده بودند استفاده می‌کنند.

گفتنی است که همزمان با برپایی این نمایشگاه از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی نیز تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی كهگيلويه و بويراحمد دانشگاه آزاد اسلامي یاسوج کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه آزاد اسلامی هسته های فناور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم

نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی با حضور اکبر زارعی مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قم و جمعی از اساتید و هنرمندان افغانستانی و ایرانی استان قم در نگارستان اشراق افتتاح شد.

 در این نمایشگاه، چهل اثر از اساتید خوشنویسی؛ محمد زمان حیدری، جواد ابراهیمیان و محمد داستان و نیز هنرمندان خوشنویس؛ محمود حیدری، ابوالفضل غلامی، مهدی محمدی، صادق احمدی، محمد‌علی خاوری و ریحانه محمدی ارائه می‌شود.

نمایشگاه مشق همدلی از ۱۲ تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در ساعات بازدید ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۰ در نگارستان اشراق واقع در خیابان شهدا (صفائیه)، نبش کوچه۱۷ پذیرای علاقه‌مندان هنر خوشنویسی است.

این نمایشگاه توسط جمعی از اهالی فرهنگ و هنر افغانستانی استان قم و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قم، انجمن خوشنویسان استان قم و نگارستان اشراق معاونت فضای مجازی هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت دانشگاه آزاد اسلامی رودسر و املش در نماز جمعه 
  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • برپایی نمایشگاه نساجی و پوشاک در یزد
  • برپایی نمایشگاه تذهیب «نقش و نگار» در برج آزادی
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی مشق همدلی در قم
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران