Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@23:39:55 GMT

خبرهای کوتاه چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۹۴۲۴

خبرهای کوتاه چهارمحال و بختیاری

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از انهدام باند قاچاق مواد مخدر در محورهای استان خبر داد و گفت:۲۶۴ کیلوگرم مواد تریاک  در محورهای استان کشف شد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از معاونت نیروی انتظامی استان، سردار منوچهر امان‌اللهی با اعلام این خبر افزود: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر باند توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در بازرسی از ۱۱ خودروی سوداگران مرگ ۲۶۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد و ۱۶ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی داده شد.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون سه تن و ۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد.

به گفته وی، دستگیری قاچاقچیان و خودرو فروش‌ها در مقایسه با پارسال ۲۵ درصد افزایش داشته است.

زمین کشاورزی در چهارمحال و بختیاری وقف ایتام و نیازمندان شد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری از وقف زمین کشاورزی به مساحت ۸۰۰ مترمربع در روستای مصطفی‌آباد برای کمک به ایتام و نیازمندان روستا خبر داد.

 حجت‌الاسلام حسن امیری با اعلام این خبر افزود: این وقف جدید همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) برای کمک به ایتام و نیازمندان وقف شد.

وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری ۳۸ وقف در استان ثبت شده است، گفت:فرهنگسازی در خصوص وقف‌های جدید با نیت رفع مشکلات مردم از جمله اشتغال، مسکن، جهیزیه، درمان، ایتام و نیازمندان و رفع مشکلات اقتصادی مردم در اولویت برنامه اوقاف و امور خیریه قراردارد.

به گزارش ایرنا، در استان یک‌هزار و ۷۰۰ موقوفه با سه هزار و ۷۰۰ رقبه ثبت شده که یک‌هزار و ۴۰۰ موقوفه استان مسجد و حسینیه و ۷۰۰ رقبه کشاورزی است.

۲۷۰سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری از توزیع ۲۷۰ سری جهیزیه میان نوعروسان نیازمند استان خبر داد.

 جاسم محمدی فارسانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:تامین  جهیزیه در راستای ایجاد زمینه ازدواج آسان جوانان از رویکردهای این نهاد است که هر ساله در چند مرحله به نوعروسان اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳۲۰ سری جهیزیه در مرحله نخست همزمان با دهه کرامت و ولایت توزیع شد،گفت : در مرحله دوم نیز ۲۷۰ سری جهیزیه با هزینه ۵۵ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال تهیه و میان نوعروسان توزیع می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری از توزیع جهیزیه تا پایان سال خبر داد و افزود: جهیزیه‌ نوعروسان شامل لوازم ضروری منزل از جمله یخچال، اجاق گاز، جاروبرقی و سایر وسایل مورد نیاز است.

محمدی با اشاره به حمایت خیران و مؤسسات خیریه از ازدواج جوانان نیازمند استان گفت: هر ساله بخشی از هزینه‌های تامین هزینه‌های ازدواج مددجویان توسط خیرین داخل و خارج از استان تامین می‌شود.

وی با اشاره به روش‌های غیرحضوری کمک به ازدواج جوانان نیازمند ادامه داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و انتخاب گزینه سایر کمک‌ها، سهمی در تامین هزینه‌های آغاز زندگی جوانان نیازمند داشته باشند.

به گزارش ایرنا ،بیش از ۴۲هزار خانوار با جمعیت بیش از ۱۰۰هزار نفر در استان چهارمحال و بختیاری زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)قرار دارند.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری انتظامی وقف

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری انتظامی وقف چهارمحال وبختیاری انتظامی وقف چهارمحال و بختیاری ایتام و نیازمندان مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها

قطره از بارش‌ پراکنده باران در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: بیشترین بارش‌ها برای شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، لردگان، خانمیرزا و فلارد پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری در خصوص فعالیت سامانه بارشی

کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری از عشایر و کوهنوردان خواست: از اتراق در حاشیه رودخانه و مسیل‌ها و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • پاکسازی منطقه حفاظت شده تنگ صیاد در چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری