Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@21:08:06 GMT

سه مطالبه اصلی مردم ساوه و زرندیه از دولت سیزدهم

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۹۴۵۹

سه مطالبه اصلی مردم ساوه و زرندیه از دولت سیزدهم

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد سبزی شامگاه یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: در انتصابات اگرچه بومی گرایی مهم است اما با توجه به اینکه هدف خدمت به مردم است به دور از جناح گرایی، تخصص و تجربه مقدم بر بومی گرایی است. ضمناً تعیین استاندار و فرماندار در حوزه مسئولیت وزارت کشور است اما از مشورت نمایندگان هم استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: رسانه‌ها به عنوان چشم بینای جامعه و مسؤلین وظیفه خطیری را بر عهده دارند؛ اگرچه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد اما ضروری است رسانه‌ها ضمن تشریح عملکرد و خدمات نظام امید را در جامعه تزریق کنند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد: بخش اعظم مشکلات امروز به دلیل سو مدیریت گذشته است، دولت سیزدهم نه تنها خزانه خالی تحویل گرفت بلکه ۵۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی بابت اوراق را بر عهده دارد و باید ماهیانه ۱۰ هزار میلیارد تومان بابت بدهی این اوراق و ۵۰ هزار میلیارد تومان بابت هزینه‌های جاری را پرداخت کند. با وجود این مشکلات مالی، دولت استقراضی از بانک مرکزی نداشته است.

تخصیص ارز ۴۲۰۰ فقط برای دارو و گندم

حجت الاسلام سبزی گفت: به دلیل عدم توزیع عادلانه ارز ۴۲۰۰ تومانی، حذف آن در بودجه ۱۴۰۱ پیش بینی شده است و به جز دارو و گندم که با ارز ۴۲۰۰ تومانی تأمین می‌شوند. برای مابقی کالاها حتی کالاهای اساسی ارز ۴۲۰۰ تومانی تخصیص نمی‌یابد.

وی افزود: شهرستان ساوه با وجود اینکه دومین شهر استان از حیث جمعیت است و منبع درآمدی بالایی برای استان محسوب می‌شود اما در توزیع امکانات و تخصیص بودجه حق واقعی شهرستان ساوه داده نشده است و افزایش سهم ساوه از ارزش افزوده و سهم آلایندگی به صورت جدی پیگیری می‌شود.

نماینده مردم شهرستان ساوه تصریح کرد: ظرفیت‌های زیادی در شهرستان ساوه وجود دارد که مغفول و بلااستفاده مانده است ضرورت دارد کارگروهی در راستای ساماندهی آنها تشکیل شود.

مطالبات مردم ساوه و زرندیه از دولت سیزدهم

حجت الاسلام سبزی گفت: تکمیل پروژه انتقال آب از سد کوچری، ساماندهی راه‌ها و بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی مطالبه مردم شهرستان‌های ساوه و زرندیه از رئیس جمهور در سفر به استان مرکزی است. در پروژه کوچری ۲۰ کیلومتر آن انجام شده ۹۶ کیلومتر باقی مانده است و مقرر شده با تخصیص حداقل ۶۰۰ میلیارد تومان از بودجه دولتی با بازدیدی که وزیر نیرو هفته آینده از این پروژه خواهند داشت پروژه ظرف یکسال آینده به بهره برداری برسد.

وی افزود: مقرر شده برای اجرا پروژه بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی از بودجه ملی استفاده شود و زمینی از دانشکده که حدود ۴۰۰ میلیارد تومان ارزش دارد نیز به فروش برسد که علاوه بر تکمیل بیمارستان ۲۵۰ تختخوابی، دانشکده دیگری مجاور فرمانداری و خیابان فلسطین احداث شود.

نماینده مردم‌ساوه و زرندیه تصریح کرد: در طرح اقدام ملی مسکن در مرحله اول سهم ساوه ۲ هزار واحد بود که امیدواریم تابستان سال آینده تحویل داده شود. با توجه به اینکه نیاز ساوه بیشتر از این تعداد است و مشکل زمین در ساوه نداریم صحبت‌هایی با مدیرکل راه و شهرسازی استان داشتیم این زمین‌ها شناسایی و مقدمات واگذاری به متقاضیان انجام شود.

خیرین در طرح مسکن ملی شهرستان ساوه پای کارآمدند

حجت الاسلام سبزی گفت: خوشبختانه در طرح مسکن ملی خیرین شهرستان ساوه پای کارآمدند و ساخت یک هزار واحد با استفاده از تسهیلات دولتی و آورده خیرین را برای متقاضیان متعهد شدند، در

وی ادامه داد: در شهرستان زرندیه مشکل تأمین زمین برای ساخت مسکن داشتیم که با پیگیری‌هایی که صورت گرفت ۸۰ واحد جانمایی شده است.

نماینده مردم‌ساوه و زرندیه بیان کرد: د رطرح صیانت از فضای مجازی مجلس با هر برنامه‌ای که ضرر آن متوجه مردم شود مخالف است و قرار نیست کسب و کارهای مجازی تعطیل شوند و هدف از این طرح ساماندهی و مدیریت فضای مجازی است.

کد خبر 5379063

منبع: مهر

کلیدواژه: ساوه طرح اقدام ملی مسکن زرندیه سد کوچری دولت سیزدهم ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش باران عکس استانها بارش برف شب یلدا ایام فاطمیه لیگ برتر فوتبال ایران سانحه تصادف مردم ساوه و زرندیه میلیارد تومان نماینده مردم شهرستان ساوه حجت الاسلام ارز ۴۲۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سعید کریمی در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های درمانی، بهداشتی و آموزشی خراسان شمالی که عصر شنبه در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: در سه سال ابتدای دولت سیزدهم ۲۵ هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده است که در هی دولتی سابقه نداشته است.

وی در افزود:

کد خبر 6090453

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • ۲۵هزار تخت بیمارستانی در سه سال ابتدای دولت سیزدهم افتتاح شده است
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • اقدامات دولت سیزدهم بر اساس نیاز خراسان شمالی بوده است
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم