Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@05:26:40 GMT

فراموشی بازیکنان استقلال!

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۳۹۵۷۷

فراموشی بازیکنان استقلال!

یک پیشکسوت استقلال معتقد است که فرهاد مجیدی باید با ترکیب اصلی مقابل نود ارومیه قرار می‌گرفت.

به گزارش ایسنا، استقلال و نود ارومیه دیروز (یکشنبه) در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف هم رفتند که استقلال پس از تساوی یک بر یک در ۱۲۰ دقیقه به سختی در ضربات پنالتی برنده بازی شد.

سعید مراغه‌چیان، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره نمایش این تیم مقابل نود اظهار کرد: تیم‌هایی مانند نود مقابل استقلال با انگیزه زیادی به میدان می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دنیا این اتفاق زیاد می‌افتد و حتی این تیم‌ها می‌توانند تیم بزرگ‌تر را شکست دهند. نود آنالیز خوبی از استقلال کرده بود اما استقلال برنامه خاصی نداشت.

او افزود: برنامه استقلال، استفاده از ارسال‌ها و بازی مستقیم بود که نتیجه‌ای نداشت چرا که تیم حریف در داخل محوطه جریمه تمام سرها را می‌زدند و اجازه سرزنی به استقلال را ندادند. همچنین این بازی نشان داد که اگر استقلال موقعیت هم به دست بیاورد، در زدن ضربات آخر مشکل دارد.

این پیشکسوت استقلال در ادامه با بیان این که بازی نکته فنی‌ای نداشت، گفت: تاکتیک‌های استقلال مدافعان نود را گرم کرد. اگر استقلال در وقت اضافه ۹۰ دقیقه گل نمی‌زد، چه می‌شد؟ من امیدوار بودم استقلال حداقل در ۳۰ دقیقه وقت اضافه بهتر بازی کند و گل بزند ولی در آن ۳۰ دقیقه هم هیچ کار مثبتی انجام نشد. حالا شما بگویید، چه بگویم؟ بگویم استقلال خوب بازی کرده است؟ وقتی بد بوده باید بگویم بد بوده است.

مراغه‌چیان ادامه داد: وقتی تیمی در محوطه جریمه تجمع کرده و راه استفاده از ارسال را به روی شما بسته باید از شوت‌های پشت محوطه جریمه استفاده کنید اما نمی‌دانم چرا استقلال هیچ برنامه‌ای برای استفاده از آن نداشت. استقلال باید تاکتیکی برای این چنین زمان‌هایی داشته باشد.

او با بیان این که "پیروزی در ضربات پنالتی مقابل تیم دسته دومی حکم باخت دارد،" توضیح داد: انتظار نمی‌رفت استقلال مقابل تیم دسته دومی چنین بازی بدی انجام دهد. باید مقابل این تیم‌ها تیم اصلی را بازی دهند و بعد از کسب نتیجه، ذخیره‌ها را به زمین بفرستند. مگر یادشان رفته قشقایی، پرسپولیس را در جام حذفی شکست داد؟ ضمن این که تعویض‌های مجیدی خوب نبود و می‌توانست با کم کردن یک مدافع و اضافه کردن مهاجم گره بازی را باز کند. حتی می‌توانست از ژستد بلند قامت استفاده کند.

این پیشکسوت فوتبال ایران در پایان گفت‌وگویش اظهار کرد: زندگی خیلی‌ها به استقلال و پرسپولیس وابسته است. یک باخت یا یک گل خوردن ساده می‌تواند جان یک هوادار استقلال یا پرسپولیس را بگیرد. آیا بازیکنان و کادر فنی استقلال این موضوع را فراموش کردند و نیاز به یادآوری دارند؟

مراغه‌چیان گفت: ما زمانی که در استقلال بازی می‌کردیم، اول از همه به فکر حال هواداران استقلال بودیم. می‌دانستیم که نتایج ما چه تاثیری در زندگی آن‌ها دارد و به همین دلیل اصلا به خودمان فکر نمی‌کردیم و با جان و دل در داخل زمین برای هواداران می‌جنگیدیم. با این حال من این جنگندگی و احساس مسئولیت را در حال حاضر نمی‌بینم و به همین دلیل واجب دیدم که این موضوع مهم را به اعضای استقلال گوشزد کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال نود ارومیه استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!

طرفداری | هفته‌ها از حذف منچستر سیتی در اروپا گذشته و شاگردان پپ گواردیولا درگیر مبارزه برای قهرمانی لیگ هستند، اما خاطره حذف مقابل رئال مادرید تا مدت زیادی قرار است در ذهن هواداران و بازیکنان این تیم بماند، مخصوصا برناردو سیلوا. ستاره پرتغالی که یکی از پنالتی های سیتیزن‌ها را در ضربات پنالتی از دست داد، در مصاحبه با تی ان تی اسپورتس در مورد غیرقابل کنترل بودن تیم سفیدپوش صحبت کرد.

رئال مادرید تیم عجیبی است. گاهی به نظر می‌رسد که شما بازی را کنترل می‌کنید و ناگهان، آن‌ها دو بار ضدحمله می‌زنند و دو گل می‌زنند، چون بازیکنان‌شان از نظر انفرادی خیلی خوب هستند. آن‌ها در ضدحمله آنقدر سرعتی و قدرتمند هستند که کنترل کردن‌شان کار راحتی نیست.

معضل بازی مقابل رئال مادرید 

اگر با بازیکنان زیادی حمله کنید، آن‌ها ضدحمله می زنند. اگر با بازیکنان زیادی حمله نکنید، احساس می‌کنید که به اندازه کافی برای حمله کردن به آن‌ها موثر نیستید. بنابراین گرفتن این تصمیمات کوچک در بازی دشوار است. 

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • علی موسوی، پیشکسوت استقلال: وجود VAR در هفته‌های پایانی الزامی است / استقلال باید تا دقیقه ۹۰ متمرکز باشد
  • استقلال می‌خواهد صدای کامیون‌ها را نشنود و راحت بخوابد!
  • پرسپولیس به توانایی فراموشی نیازمند است!
  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام