Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمدالله عباسپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای آسفالت معابر این تعداد روستاها قیر رایگان در نظر گرفته شده که در صورت تامین ۳۵ میلیارد ریال اعتبار آسفالت خواهد شد.

وی بیان کرد: ۳۳ هزارو ۵۰۰مترمربع از معابر و خیابان‌های سه روستای بخش مرکزی این شهرستان امسال آسفالت شد.

عباسپور اظهار داشت:  آسفالت این میزان معابر با اعتباری بیش از ۵۷ میلیارد ریال از محل قیر رایگان و اعتبارات استانی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آسفالت و بهسازی معابر به منظور تردد راحت روستاییان انجام شد گفت: امسال ۱۲ هزار متر مربع از معابر چهار بیشه علیا، ۱۵ هزار متر مربع از معابر چهار بیشه سفلی و ۶ هزارو ۵۰۰ متر مربع از معابر خلف آباد آسفالت شد.

 رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: یک میلیون و ۱۹۷ هزار متر مربع از معابر روستایی این شهرستان تاکنون با  بیش از پنج هزار تن قیر آسفالت شده است.

وی ابراز کرد: با این میزان قیر معابر ۵۰ روستای این شهرستان از جمله  باباکلان، بی بی جان آباد، آبشیرین، پشه کان، سربیشه، ماهور باشت، کلاغ نشین و ناصر آباد آسفالت شد.

عباسپور اظهار داشت: ۹۰ درصد معابر روستایی این شهرستان تاکنون با هدف زیبا سازی روستاها، زیر سازی و آسفالت شده است.

وی تصریح کرد: ۵۵ روستای دارای طرح هادی در این شهرستان وجود دارد که معابر ۵۰ روستای آن آسفالت شده و میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح ها بیش از ۷۰ درصد است.

عباسپور افزود: این طرح ها در زمینه بهسازی معابر روستایی، احداث پارک، پیاده روسازی، ساخت کانال هدایت سیلاب، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت است.

وی گفت: با هدف زیبا سازی روستاها ، ۸۷۱ هزار مترمربع از معابر روستایی این شهرستان درچند سال گذشته زیر سازی و آسفالت شد که برای آسفالت این معابر بیش از سه هزار و ۴۰۰ تن قیر جذب شد.

عباسپور ادامه داد: از میزان قیر های جذب شده برای آسفالت معابر روستایی این شهرستان یکهزارو ۵۰۰ تن از محل قیررایگان بوده است.

شهرستان گچساران دارای۱۲۲ روستا و ۳۰ هزار و نفر جمعیت روستایی، ۳۸دهیاری و ۴۴ روستای دارای شورای اسلامی است.

برچسب‌ها آسفالت بنیاد مسکن اعتبار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسفالت بنیاد مسکن اعتبار آسفالت بنیاد مسکن اعتبار هزار متر مربع از معابر آسفالت شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۳۹۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی سملیان ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: پس از درخواست‌های مردمی در خصوص عدم پوشش مناسب در روستای حسین آباد و پس از بررسی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل، با ایجاد سایت ایرانسل در این روستا، مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات برطرف و به شبکه ملی اطلاعات متصل شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر افزود: حسین آباد، روستایی از توابع شهرستان جم با ۵۲ خانوار و جمعیت ۱۷۶ نفر است که با ایجاد سایت در این روستا، روستاهای اقماری آن به نام دره چاه با ۳۲ خانوار و جمعیت ۱۱۷ نفر، چم چشمه با ۸۴ خانوار و ۳۳۱ نفر، نیلاب ۳۸ خانوار و ۱۴۳ نفر، بندانو ۶۹ خانوار و ۲۵۰ نفر تحت پوشش ارتباطی قرار گرفته است.

سملیان اظهار کرد: پروژه سایت روستای چاه پهن، با نیازسنجی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و اعتبارات طرح خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به پیمانکاری شرکت ایرانسل با تکنولوژی 3G/4G طراحی، نصب و راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی، می‌تواند سبب توانمندسازی و تأثیرگذاری آگاهانه این قشر از جامعه، در توسعه پایدار روستایی و روند توسعه کشور شود ICT در روستا منجر به توانمندسازی در ابعاد گوناگونی مانند آموزش، بهداشت، بازاریابی و داد و ستد، درآمد، گردشگری، بهره وری و غیره می‌شود.

مدیرکل ارتباطات استان بوشهر، هدف این اداره کل را مرتفع نمودن مشکلات مردمی در حوزه ارتباطات و همچنین فناوری اطلاعات نقاط محروم و بروز رسانی اطلاعات روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان اعلام کرد.

کد خبر 6094261

دیگر خبرها

  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • آسفالت ۶۰ کیلومتر از محور روستای جوزستان به معدن
  • پیشرفت ۹۵ درصدی طرح‌های تامین آب شرب ۷ روستای شهرستان چایپاره
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است