Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان صمت آذربایجان شرقی، غلامعلی راستی با بیان اینکه از این میزان جواز تأسیس صادره، یک هزار و ۶۶۱ فقره جواز تأسیس ایجادی و ۱۶۴ فقره جواز توسعه‌ای می‌باشد، اظهار داشت: رشد صدور جوازهای تأسیس در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل، نشان از علاقه‌مندی به سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیشترین صدور جواز تأسیس ایجادی مربوط به شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های تبریز، آذرشهر، شبستر و بستان‌آباد است.

سرپرست سازمان صمت استان، افزود: محصولات غذایی و آشامیدنی‌ها، ساخت مواد و محصولات شیمیایی، محصولات از لاستیک و پلاستیک، محصولات فلزی فابریکی و ساخت ماشین‌آلات و تجهیزات از جمله گروه‌های صنعتی بوده‌اند که بیشترین میزان صدور جواز ایجادی و توسعه‌ای را در ۸ ماهه امسال به خود اختصاص داده‌اند.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، خاطرنشان کرد: در ۸ ماهه سال ۱۴۰۰، با صدور ۱۶۴ فقره جواز تأسیس توسعه‌ای در استان، رشد ۴۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این حوزه داشته‌ایم.

وی افزود: تولیدکنندگان و صنعتگران استان به سمت افزایش ظرفیت تولید و ایجاد تنوع در محصولات تولیدی حرکت می‌کنند.

کد خبر 5379873

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی تبریز ویروس کرونا بوشهر گرگان آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه بارش باران عکس استانها بارش برف شب یلدا ایام فاطمیه لیگ برتر فوتبال ایران ایلام جواز تأسیس فقره جواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۰۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین به عربستان رفت

به گزارش خبرنگار مهر رئیس‌کل بانک مرکزی ایران امروز به دلیل حضور در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی راهی عربستان شد.

مدیر روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت دکتر محمدرضا فرزین رئیس‌کل ‎بانک مرکزی کشورمان به منظور توسعه همکاری‌ها و مناسبات پولی و بانکی و همچنین شرکت در پنجاهمین سالگرد تأسیس بانک توسعه اسلامی، تهران را به مقصد ریاض پایتخت عربستان ترک کرد.

کد خبر 6089855 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سفر رئیس کل بانک مرکزی به عربستان
  • رئیس کل بانک مرکزی به عربستان رفت
  • فرزین به عربستان رفت
  • صادرات خودروی سواری از ترکیه طی ۳ ماه از ۲.۵ میلیارد دلار گذشت
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد