Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-02@22:53:14 GMT

کشف محموله ماهی فاسد در مریوان

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۰۴۴۰

کشف محموله ماهی فاسد در مریوان

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان گفت: یک محموله حاوی ۶۵۰ کیلوگرم ماهی فاسد و غیرقابل مصرف که فاقد گواهی بهداشتی حمل بوده در حین خروج از شهرستان به مقصد خارج از کشور، کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مسعود خاتمی افزود: در راستای اجرای طرح نظارت و کنترل بر ورود و خروج فرآورده‌های خامی دامی به شهرستان مریوان این محموله در مسیر مرز بین المللی باشماق مریوان توقیف و مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ارزش این محموله براساس نظر کارشناسان ۴۵۰ میلیون ریال بود که با هماهنگی مرکز بهداشت و درمان شهرستان و مراجع قضایی، محموله توقیف شده در یک مکان مناسب و خارج از شهر معدوم سازی شد.

رییس شبکه دامپزشکی شهرستان مریوان با بیان اینکه متخلفان قصد خارج کردن این محموله به خارج از کشور را داشتند، گفت: پرونده تخلف  تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد تا ضمن اعمال جریمه برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بهداشت و درمان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود

یک مقام ارشد غربی آگاه به برنامه‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه خبری «میدل ایست آی» گفت این رژیم «شبکه پیچیده‌ای از ایستگاه‌های بازرسی» را طراحی می‌کند تا هنگام حمله احتمالی به رفح، مانع خروج مردان در سن سربازی شود.

به گزارش ایسنا، این ایست بازرسی‌ها به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که به برخی زنان و کودکان اجازه خروج از رفح را در پیش از حمله احتمالی رژیم صهیونیستی می‌دهد اما مردان غیرنظامی و غیرمسلح فلسطینی احتمالا از خانواده‌های خود جدا خواهند شد و در طول چنین حمله احتمالی در رفح می‌مانند.

پایگاه خبری میدل ایست آی می‌نویسد: «افشای این گزارش درباره ساخت شبکه‌های پیچیده‌ای از ایست بازرسی‌ها نشان می‌دهد که اسرائیل چگونه و تا کجا برای حمله به رفح برنامه‌ریزی می‌کند؛ جایی که بیش از یک میلیون آواره فلسطینی به چادرها و اردوگاه‌های موقت پناه برده‌اند.»

یک مقام مطلع ارشد غربی به این پایگاه خبری گفت: «اسرائیل شبکه‌ای از ایست بازرسی‌ها را ایجاد می‌کند تا از خروج مردان در رفح جلوگیری کند.»

در دویست و هفتمین روز جنگ غزه درحالی که در سایه امید به برقراری آتش‌بس، جنایات صهیونیست‌ها ادامه دارد وزارت بهداشت غزه آمار به روز شده جنگ در این باریکه را اعلام کرد.

براساس گزارش شبکه الجزیره، تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به ۳۴ هزار و ۵۳۵ شهید و ۷۷ هزار و ۷۰۴ مجروح رسیده است.

«عباس دهوک» مشاور ارشد نظامی سابق وزارت امور خارجه آمریکا و وابسته نظامی در خاورمیانه در گفت‌وگو با میدل ایست آی ادعا کرد: «اسرائیل همه مردان را نظامی حماس در نظر می‌گیرد مگر خلاف آن ثابت شود. محاصره رفح کاری هولناک است و اینکه پدران و پسران را از خانواده‌هایشان جدا می‌کند، کار خوبی است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • کشف ۵۴ تن نهاده دامی و آرد خارج از شبکه توزیع در شهرستان پلدختر
  • فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آخر هفته
  • توقیف محموله بزرگ تخم‌مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • جلوگیری از فعالیت یک اتاق غیر مجاز کشتار دام در تیران و کرون
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • امحاء۲۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد فاسد در آمل