Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران  روز گذشته بود که مقامات وزارت بهداشت کشورمان، رسما ورود سویه اُمیکرون کرونا به کشور را تایید و اعلام کردند. در همین راستا نیز تاکیدات زیادی برای افزایش کنترل مرزها و مبادی ورودی به کشور شد و این درحالی است که از اواخر اسفندماه سال گذشته و با مصوبه ستادملی مقابله با کرونا، سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر مسئولیت پایش مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا را بر عهده گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین راستا نیز رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آمادگی این سازمان برای افزایش نظارت‌ها در مبادی مرزی خبر داده است. مهدی ولیپور دراین باره گفت: همانطور که می‌دانید متولی این حوزه وزارت بهداشت است و جمعیت هلال احمر به عنوان نیروی کمکی در این حوزه ورود کرده و از اواخر سالجاری در مبادی مرزی کشور مستقر شده است.



وی با بیان اینکه تاکنون چیزی در مورد تصمیمات جدید از سوی وزارت بهداشت به ما ابلاغ نشده است، گفت: شب گذشته ریاست محترم جمعیت در جلسه ای بر ضرورت کنترل بیشتر مبادی ورودی و مرزهای کشور تاکید کردند. ما هم اعلام کردیم که استقرارها را ادامه خواهیم داد و البته این آمادگی را داریم که هر زمانی که وزارت بهداشت یا ستادملی مقابله با کرونا تصمیم جدی را اتخاذ کند، ما آن را اجرا خواهیم کرد.



رییس سازمان امدادو نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد:  درحال حاضر نیز پایش مسافران ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا از سوی امدادگران سازمان امدادونجات در حال انجام است وخوشبختانه طی بیش از 9 ماه از اجرای این طرح موارد متعددی از افراد مشکوک مبتلا به کرونا در بدو ورود به کشور مورد شناسایی قرار گرفته و به قرنطینه منتقل شدند.


منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سازمان امداد و نجات ویروس امیکرون اعلام آمادگی جمعیت هلال احمر وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به امدادرسانی نیروهای عملیاتی این جمعیت به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی در ۴۸ ساعت خبر داد.

به گزارش مشرق، صادق محمودی گفت: در ۴۸ ساعت گذشته،۱۸ استان کشور تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیروهای این جمعیت طی ۷۸ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۹۳۶ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۶۳ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۶۹ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت و ۷۰ نفر اسکان اضطراری داده شدند.

محمودی تصریح کرد: هزار و ۱۳۷ کیلوگرم نایلون، ۴۹۳ تخته پتو، ۳۱۷تخته موکت و ۱۷۳ بسته غذایی، ۲۸۰ قوطی کنسروجات و ۱۵ دستگاه چادر امدادی توسط نیروهای جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۲تیم عملیاتی متشکل ۴۰۸نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

دیگر خبرها

  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • دبیرکل جمعیت مبارزه با دخانیات: مالیات مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات است
  • طالبان خواستار افزایش کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان
  • مهم‌ترین عامل برای کنترل مصرف دخانیات
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد