Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن علمی دانشکده مهندسی دانشگاه صنعتی شریف با همکاری شورای صنفی دانشکده، وبینار «آشنایی با سبد سیستم‌های دینامیکی، کنترل و رباتیک» را برگزارمی‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این برنامه از سلسله وبینارهای آشنایی با گرایش‌های مهندسی مکانیک است که با  ارائه دکتر حامد مرادی -  استاد دانشکده مکانیک دانشگاه شریف و علی حکاکی‌فرد، روز سه‌شنبه ۳۰ آذر ساعت ۱۹، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در این برنامه به لینک https://vc.sharif.edu/ch/mech-stu اتاق مجازی فعالیت‌های دانشجویی مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی بزرگ تاریخ علم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، گردهمایی بزرگ تاریخ علم در دوشنبه ۱۰ اردیبهشت به کوشش انجمن علمی ژرفا برگزار می‌شود. هدف این گردهمایی شنیدن داستان تاریخ علم از زبان دو پژوهشگر سرشناس برای دستیابی به نگاهی صحیح‌تر به تاریخ علم است.

موضوعات گردهمایی
موضوع سخنرانی دکتر شانت باغرام عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف، از انقلاب علمی تا علم مدرن است.
 دکتر امیرمحمد گمینی، عضو هیئت علمی پژوهشکده تاریخ علم دانشگاه تهران درباره انقلاب علمی و ورود علوم جدید به ایران سخنرانی خواهد کرد.
معرفی مهمانان
امیرمحمد گمینی، عضو هیئت‌علمی پژوهشکده‌ تاریخ علم دانشگاه تهران، فارغ‌التحصیل رشته‌ تاریخ و فلسفه‌ علم از مؤسسه‌ پژوهشی حکمت و فلسفه‌ ایران است.
از او آثاری چون کتاب «دایره‌های مینایی: پژوهشی در تاریخ کیهان‌شناسی در تمدن اسلامی» و کتاب «مواجهه با داروین» منتشر شده است. فعالیت پژوهشی او در زمینه‌ تاریخ نجوم در ایران و جوامع اسلامی است.
همچنین پژوهش‌هایی در زمینه‌ی تاریخ ورود علوم جدید، از جمله درباره‌‌ نظریه‌ تکامل و نجوم کپرنیکی، به ایران در مجلات پژوهشی داخلی و بین‌المللی منتشر کرده است.

شانت باغرام، کیهان­‌شناس و عضو هیئت علمی دانشکده فیزیک دانشگاه صنعتی شریف است. وی محقق پسا­دکتری در دانشگاه واترلو، موسسه فیزیک نظری پریمیتر در کانادا و همچنین پژوهشکده نجوم پژوهشگاه دانش‌های بنیادی بوده است.
باغرام برندۀ جایزه ابوریحان بیرونی فرهنگستانِ علوم ایران و جایزۀ مرکز فیزیک نظری عبدالسلام در تریسته ایتالیا شده است. او از سال ۱۳۹۳ در دانشگاه صنعتی شریف مشغول بآموزش و پژوهش است.
زمینه پژوهشی دکتر باغرام کیهان شناسی و مطالعه ساختارهای بزرگ مقیاس کیهانی برای فهم ماده تاریک و انرژی تاریک است.

این برنامه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ در دانشگاه صنعتی شریف، دانشکده فیزیک، طبقه منفی ۱، تالار جناب برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان تا یکشنبه ۹ اردیبهشت فرصت دارند با تکمیل فرم زیر، در این برنامه عمومی و رایگان شرکت کنند.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe0KHj9EGfrJu-et6NDmgs4v8-prvhjnuJF7uVYXKCYbJrIWA/viewform?usp=sf_link

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • پای ربات‌ها به پمپ بنزین رسید
  • کمبود این ویتامین‌ها، دلیل شدت شوره سر!
  • سایپا سیتروئن C۵ Aircross را در ایران مونتاژ می‌کند
  • چگونه شریف در محله تاریخی طرشت ستاره خاورمیانه شد؟
  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد