Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه خلیلی دروازه بان تیم ملی هندبال کشورمان در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص جلسه تیم ملی هندبال بانوان با سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: من ۱۲ سال است به صورت حرفه‌ای هندبال بازی می‌کنم در تیم ملی حضور داشتم هیچ گاه چنین نشستی را برای ملی پوشان هندبال ندیده بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من خوشحال هستم که مورد توجه وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته ایم و این نشان می‌دهد که وزارت ورزش و جوانان به فکر حمایت از ورزش بانوان است. ورزشکاران همیشه با حمایت‌ها است که در رقابت‌ها بین المللی موفق می‌شوند و افتخار آفرینی می‌کنند. جلسه امروز ما با کاظمی پور معاون وزیر ورزش و جوانان دلگرمی بزرگ و خوبی برای ما بود. همچنین در این جلسه در خصوص مشکلات و دغدغه‌هایی که داریم صحبت کردیم.

خلیلی در خصوص شرایط شغلی و بیمه ورزشکاران بانوان گفت: درست شدن شرایط شغلی و بیمه ورزشکاران برای ورزشکارانی که حرفه‌ای عمل می‌کنند و ۱۲ ماه سال را درگیر ورزش هندبال هستند بسیار مهم است. اگر مسئله شغلی و بیمه‌ای ورزشکاران حل شود خیلی از دغدغه‌های ما کم می‌شود. امیدوارم حمایت‌ها از بانوان بیشتر شود و دستمزد‌های ما هم به مراتب افزایش یابد چرا که ما به هندبال به عنوان شغل خود نگاه می‌کنیم. دستمزد‌هایی که ما دریافت می‌کنیم تنها برای ۵ ماه کفاف می‌دهد و بقیه سال را نمیدانیم چه کنیم. امیدوارم با صحبت‌هایی که شد حمایت‌ها بیشتر شود و بتوانیم موضوع را مدیریت کنیم.

دروازه بان تیم ملی هندبال بانوان کشورمان درباره انتخابش به عنوان بهترین بازیکن زمین در رقابت‌های قهرمانی جهان عنوان کرد: حضور در مسابقات قهرمانی جهان برای ما بسیار خوشحال کننده بود، اینکه بتوانم برابر تیم ملی نروژ که بهترین تیم جهان است و در این دوره از رقابت‌های هم قهرمان شد و بهترین بازیکن شدن برای من افتخار بزرگی بود. تیم ملی هندبال بانوان نروژ از بزرگ‌ترین تیم‌ها است و همیشه بازی بازیکنان این تیم را دنبال می‌کنیم. من حس بسیار خوبی دارم و نمیتوانم آن را توصیف کنم که چقدر خوشحالم از این اتفاق که در رقابت‌های جهانی برای من رخ داد.

بیشتر بخوانید 

کاظمی پور: شرایط شغلی و بیمه ورزشکاران ملی تکلیف مسئولان ورزش در دولت سیزدهم است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم ملی هندبال بانوان ایران وزارت ورزش و جوانان فاطمه خلیلی تیم ملی هندبال ورزش و جوانان شغلی و بیمه رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.
ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصورسازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.
معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.
لازم به ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • کسب مقام ووشو بانوان خراسان جنوبی در المپیاد استعدادها
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • آخرین وضعیت احداث ورزشگاه تختی قم
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی