Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@00:46:00 GMT

قیمت گوجه فرنگی افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۳۸۱۷

مشاهدات میدانی حاکی از افزایش قیمت گوجه فرنگی است. افزایش قیمتی که رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی علت آن را خارج شدن گوجه فرنگی از فصل تولید عنوان کرد. ناطقان: اسدالله کارگر  در پاسخ به این سوال که چرا قیمت گوجه فرنگی افزایش یافته و به بیش از ۱۶ هزار تومان رسیده است، گفت: امروز  گوجه فرنگی در میدان مرکزی میوه وتره بار به صورت عمده کیلویی ۱۶ هزار تومان بود که با احتساب سود ۳۵ درصدی باید در مغازه‌ها با قیمت هر کیلو حدود ۲۱ هزار تومان فروخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد:  معمولا پاییز و زمستان فصل تولید گوجه فرنگی نیست و در حال حاضر گوجه فرنگی در مناطق گرم و از جنوب کشور تامین می‌شود. گوجه‌های دور شهری هم وجود ندارد و بنابراین مردم باید به فصل هم توجه کنند.

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران افزود: گوجه فرنگی‌ای که از جنوب می‌آید، کرایه حمل و نقل و هزینه‌های جانبی دارد و طبیعتا این هزینه‌ها بر قیمت گوجه فرنگی در بازار اثر گذار است.

 وی در پایان اضافه کرد: معمولا افزایش قیمت صیفی‌جات مقطعی است و افزایش و کاهش آن به شرایط آب و هوایی و زمان برداشت بستگی دارد. منبع: ایسنا برچسب ها: افزایش قیمت ، گوجه فرنگی ، بازار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: افزایش قیمت گوجه فرنگی بازار قیمت گوجه فرنگی افزایش قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌شنبه هشتم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748254

دیگر خبرها

  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • افزایش قیمت میوه و صیفی‌جات مربوط به نرخ بارفروشان است
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!