Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ چند روز پیش شیخ دیاباته مهاجم سابق و اهل مالی استقلال که در حال حاضر در تیم الغرافه قطر بازی می کند مهمان تصویری برنامه شب‌های فوتبالی بود و ادعای عجیبی را مطرح کرد که واکنش های متعددی را در پی داشت. دیاباته گفت: «وقتی فصل تمام شد، همه بازیکن‌ها رفتند و من هم به فرانسه رفتم؛ قبل از برگشت به ایران، مدیران استقلال به آپارتمان و محل زندگی‌ام در ایران رفتند، درب منزل را شکستند، لباس‌هایم را برداشتند، کفش‌ها، چمدان‌ها و لباس‌ها را بیرون انداختند!» دیاباته بدون اشاره به اینکه این اتفاق در زمان مدیریت کدام مدیرعامل استقلال رخ داده باعث اعتراض و حمله هواداران استقلال در فضای مجازی به احمد سعادتمد و احمد مددی مدیران سابق آبی ها شد و ناصر فریاد شیران معاون مددی را به واکنش واداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فریاد شیران که بلافاصله پس از اظهارات شیخ دیاباته به آن واکنش نشان داده بود در گفت و گویی جزئیات بیشتری را در اختیار هواداران استقلال قرار داد و گفت: «آن اتفاق در زمان مدیرعاملی احمد سعادتمند برای دیاباته افتاده و مددی در آن زمان به عنوان معاون ورزشی در باشگاه فعالیت می‌کرد. درب خانه دیاباته شکسته نشد و بلکه مورد سرقت قرار گرفته بود املاک و نماینده مالک و کلانتری در جریان آن قرار دارند. پس از سرقت  به دلیل اینکه دیاباته در ایران نبود کلید خانه‌اش در اختیار مدیران باشگاه بوده و وقتی صاحبخانه، می خواست تحویل بگیرد، وسایل دیاباته جمع‌آوری می‌شود و به انبار باشگاه انتقال پیدا می‌کند و پس از بازگشت به او تحویل داده می شود. البته شیخ دیاباته مدتی در هتل اقامت کرد تا آپارتمان جدیدی در اکباتان برای او در نظر گرفته شد.» معاون سابق باشگاه استقلال با انتقاد از شیخ دیاباته ادامه داد: «من از شنیدن صحبت های دیاباته در برنامه شب های فوتبالی تعجب کردم. او حقیقت را وارونه جلوه داد ضمن اینکه اشاره نکرد که آن اتفاق در زمان مدیریت کدام مدیرعامل بود و برای همین من و آقای مددی در فضای مجازی از سوی ارتش فحاش مورد حمله و هجمه قرار گرفتیم.»

بیشتر بخوانید:  راز پیروزی استقلال در ضربات پنالتی

احمد سعادتمند مدیرعامل اسبق استقلال در واکنش به ادعای دیاباته گفته بود: «اتفاقی که برای خانه دیاباته افتاد، یک ماه و نیم بعد از برکناری من از مدیرعاملی بود. دوستان می‌گویند منزل دیاباته را دزد زد. چرا به راحتی دروغ می‌گویند. اگر ادعا می‌کنند خانه دیاباته را دزد زده، گزارش کلانتری را بیاورند!

فریاد شیران به این صحبت های مدیرعامل باشگاه استقلال هم واکنش نشان داد و گفت: «اینکه سعادتمند از روابط نزدیکش با دیاباته گفته و تاکید کرده شیخ او را داداش صدا می کرده است اصلا در شان مدیریت باشگاه استقلال نیست. ما باید بازیکنان خارجی را کنترل کنیم. متاسفانه اکثر بازیکنان خارجی که به ایران می آیند به لحاظ اخلاقی و رفتاری مشکلاتی ایجاد می کنند و این به خاطر سومدیریت و عدم کنترل و نظارت بر اعمال و رفتار آنهاست. در پاسخ به اظهارات او باید بگویم که ماجرایی که برای دیاباته اتفاق افتاده در زمان مدیریت مددی نبوده است. در قرارداد دیاباته و میلیچ بندی هست که اگر تا یک سال علیه مدیریت و کادرفنی صحبت کنند جریمه می‌شوند. فریادشیران با انتقاد تند از سعادتمند ادامه داد: «کارنامه سعادتمند در استقلال مشخص است! بعد از مدیرعاملی استقلال شغل شما چیست؟ می گویم مشاور راهروهای وزارت ورزش! شما با حکم مستقیم هیات مدیره و با استناد به هشت بندی که دلایل برکناری تان را به صراحت گفته بود کنار گذاشته شدید و حالا هم که دائما در حال رفت و آمد به بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات هستید.»

258 251

کد خبر 1584610

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه استقلال شیخ دیاباته فریادشیران شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۳۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  

تمرین دیروز (دهم اردیبهشت) استقلال یک میهمان ویژه داشت. محمود فکری، سرمربی سابق و کاپیتان اسبق آبی‌ها در تمرین حضور پیدا کرد و با جواد نکونام گفتگو کرد. با توجه به موضع گیری‌های پیشین محمود فکری نسبت به جواد نکونام، حضور امروز او در تمرین و عکس یادگاری با نکونام تعجب هواداران را در پی داشت، اما این موضوع می‌تواند به معنی کنار رفتن کدورت‌های گذشته باشد.

 

رسانه رسمی باشگاه استقلال در این خصوص نوشت:

امروز محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حاضر شد. محمود فکری با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یکساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌گو نشستند. 

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت. محمود فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد.

tags # استقلال ، جواد نکونام سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • واکنش ایران به ادعای مجدد کویت درباره میدان آرش
  • اولین واکنش وزیر کشور به ادعای بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • واکنش فعالان فضای مجازی به ادعای بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • عکس| واکنش‌ها به ادعای بی‌اساس بی‌بی‌سی در مورد نیکا شاکرمی بالا گرفت
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس