Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@04:09:29 GMT

۲ خبر کوتاه از استان خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۶۱۲۳

۲ خبر کوتاه از استان خراسان رضوی

نیشابور- رییس اداره تعاون روستایی نیشابور گفت: ۲ روستا بازار به همت شرکت‌های تعاونی با ظرفیت ایجاد اشتغال مستقیم و غیر مستقیم برای ۳۰۰ نفر در این شهرستان افتتاح شد. علیرضا بیاتی افزود: نخستین روستا بازار نیشابور در شهر چکنه به همت شرکت تعاونی روستایی دانش و دومین روستا بازار نیز به همت شرکت تعاونی زنان تلاشگر نیشابور به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این بازارها محصولات مواد غذایی، خشکبار، صنایع دستی و پوشاک بطور مستقیم از سوی تولید کننده در معرض نمایش و فروش قرار می‌گیرد. رییس اداره تعاون روستایی نیشابور گفت: امیدواریم با حمایت شهروندان این روستا بازارها به یک بازارچه دائمی تبدیل شوند تا بتوانیم این ظرفیت را توسعه دهیم.
بجستان- فرمانده انتظامی بجستان از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۰ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد. سرهنگ  احمدرضا شهنواز گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی شهید عبدالهی بجستان هنگام کنترل خودروهای عبوری در جاده بجستان به فیض آباد به یک دستگاه کامیون حامل چوب مشکوک شده و آن را متوقف کردند. وی افزود: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد این خودرو فاقد هرگونه مجوز برای حمل و انتقال چوب بوده و قصد انتقال چوب از استان خراسان رضوی به استان های شمالی کشور را دارد. فرمانده انتظامی بجستان ادامه داد: این خودرو توقیف و یک متهم در این ارتباط دستگیر و به مرجع قصایی معرفی شد.

برچسب‌ها تعاون روستایی نیشابور گناباد انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی نیشابور گناباد تعاون روستایی نیشابور گناباد انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  سعید پاشازاده با بیان اینکه ۶۰۸ روستا در ارومیه وجود دارد گفت: از این تعداد۴۵۸ روستا از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند هستند.

وی افزود:در این تعداد روستاها ۲۸۷ هزار و ۴۴۶ جمعیت از آب شرب سالم استفاده می کنند.

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی نزدیک به ۸۰ درصدی جمعیت روستایی شهرستان ارومیه از آب شرب سالم و بهداشتی
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • ۶۵ درصد از راه‌های روستایی طارم آسفالت شده است
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • آب‌رسانی به ۴۱ روستا توسط بسیج‌ سازندگی خراسان‌ شمالی
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • ۸۳ درصد اشتغال صنعتی در نیشابور مربوط به ۱۰ واحد بزرگ است
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند