Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@22:36:05 GMT

تعویق نشست جهانی داووس به دلیل کرونا

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۴۶۲۴۰

تعویق نشست جهانی داووس به دلیل کرونا

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از سی ان بی سی، گردهمایی سالانه رهبران جهان، صاحبان ثروت و مدیران اجرایی که با نام «مجمع جهانی اقتصاد» در شهر داووس سوئیس برگزار می‌شود، امسال به دلیل همه گیری کرونا و سویه جدید این بیماری به تعویق افتاد.

در بیانیه‌ای که ازسوی برگزار کنندگان این همایش جهانی امروز (دوشنبه) منتشر شده، آمده است: مجمع جهانی اقتصاد نشست سالانه خود را در داووس سوئیس و در سایه ادامه ابهام‌ها در زمینه شیوع امیکرون به تعویق می‌اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجمع همچنین از برنامه ریزی برای برگزاری این نشست به تعویق افتاده در تابستان خبرداد. قرار بود این رویداد حضوری در از ۱۷ ژانویه تا ۲۱ ژانویه و با هدف بررسی مسائل اقتصادی، سیاسی، محیط زیست و شماری مسائل دیگر برگزار شود.

تعویق این نشست پس از این صورت می‌پذیرد که کشور سوئیس محدودیت‌های جدیدی را در پی شیوع سریع سویه جدید کرونا بکار بست. رسانه‌های خبری امروز گزارش دادند در پی شیوع سویه جدید کرونا، سوئیس هم به جمع کشور‌هایی پیوست که محدودیت‌هایی را در این باره به اجرا درآورده است.

بر اساس گزارشها، در این کشور کار از خانه اجباری شده و حضور در اماکن عمومی نظیر بار‌ها و اماکن ورزشی محدود به کسانی خواهد بود که واکسن زده‌اند.

گفتنی است نشست داووس هرساله در «داووس» که یک پیست اسکی زیباست، برگزار می‌شود و بسیاری از فعالان، این رویداد بین المللی را مرکزی برای روابط بین الملل قلمداد می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نشست داووس داووس سوئیس سویه امیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۶۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض

معاون اقتصادی وزیر امو خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد صبح امروز وارد ریاض شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، مهدی صفری، معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه امروز صبح در فرودگاه ریاض مورد استقبال علیرضا عنایتی، سفیر ایران در عربستان قرار گرفت.

صفری برای شرکت در نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد با شعار «همکاری بین‌المللی، توسعه و انرژی» با حضور سران کشورها و سیاستگذاران  اقتصادی کشورهای مختلف جهان به عربستان سفر کرده است.

هدف از این نشست یافتن راه‌حل‌هایی برای چالش‌های جهانی مرتبط با مسائل بشردوستانه، تغییرات اقلیمی و موضوع‌های اقتصادی عنوان شده است.

آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایرانتعیین سرکنسول عربستان در مشهد و سفر مقام سعودی به تهران

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان و مدیران رسانه‌ای برگزار شد
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • سفر معاون امیرعبداللهیان به ریاض
  • سفر به دنیای زیبایی و ابتکار؛ تور سوئیس با ما
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد
  • سفر نخست‌وزیر پاکستان به عربستان
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود