Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز دوشنبه مورخ 29 آذر ماه اعلام شد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بورس تهران، نماد معاملاتی شرکت کشت‌وصنعت‌پیاذر (غاذر1) با توجه به تغییرات بیش از 20 درصدی قیمت سهام، به مدت 60 دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

توقف نماد (فنورد1) (ذوب1) (رکیش1) (غکورش1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت های نوردوقطعات‌ فولادی‌ (فنورد1) ذوب آهن اصفهان (ذوب1) کارت اعتباری ایران کیش (رکیش1) صنعت غذایی کورش (غکورش1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردیدند. نماد مذکور حداکثر تا ساعت 10 روز معاملاتی بعد با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهند شد.

توقف نمادهای (رمپنا1) (غگرجی1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف

نماد معاملاتی شرکت های گروه مپنا (سهامی عام) (رمپنا1) و بیسکویت‌ گرجی‌ (غگرجی1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف گردیدند. نماد مذکور روز معاملاتی بعد بصورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

توقف نماد (غچین1) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب

نماد معاملاتی شرکت کشت‌ و صنعت‌ چین‌ چین (غچین1) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب، متوقف گردید. نماد مذکور 60 دقیقه دیگر با محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.

توقف نماد معاملاتی (رکیشح1)

نماد معاملاتی حق تقدم سهام شرکت‌ کارت اعتباری ایران کیش (رکیشح1) با توجه به توقف نماد اصلی متوقف گردید. نماد مذکور همزمان با نماد اصلی بازگشایی خواهد شد.

توقف نماد معاملاتی (غگرجی)

در پایان معاملات امروز نماد معاملاتی شرکت بیسکویت گرجی(غگرجی) جهت برگزاری مجمع عمومی فوق العاده به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه، متوقف خواهد شد.

ادامه توقف نماد (رکیش1) به علت عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت

طبق اطلاعیه منتشره در تارنمای کدال به نشانی codal.ir توقف نماد معاملاتی شرکت کارت اعتباری ایران کیش (رکیش1)، با توجه به عدم رعایت ضوابط افشای اطلاعات با اهمیت حداکثر برای 2 روز کاری ادامه می یابد.

حراج مجدد نمادهای معاملاتی (قثابت)،(کفرا)،(خمحور)

نماد معاملاتی شرکت های کارخانه های تولیدی و صنعتی ثابت خراسان(قثابت)، فرآورده های نسوز ایران(کفرا)، تولید محور خودرو(خمحور) با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشند.

حراج مجدد نماد معاملاتی (شاملاح)

نماد معاملاتی شرکت حق تقدم عادی شرکت معدنی املاح ایران(شاملاح) با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد.

نمادهای معاملاتی(وسقم)،(وسخراج)مشمول رفع گره معاملاتی

نماد معاملاتی شرکت های سرمایه گذاری استان قم(وسقم)و سرمایه گذاری استان خراسان جنوبی(وسخراج) مشمول دستورالعمل رفع گره معاملاتی می باشند.

بازگشایی نماد معاملاتی (فسرب)

نماد معاملاتی شرکت ملی سرب و روی ایران(فسرب) پس از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر افزایش سرمایه، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

بازگشایی نماد معاملاتی (سهگمت)

نماد معاملاتی شرکت سیمان هگمتان(سهگمت) با توجه به برگزاری مجمع عمومی فوق العاده مبنی بر تغییرات اساسنامه و افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله می باشد. همچنین ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم گیری های خود لحاظ نمایند.

بازگشایی نماد معاملاتی (غکورش)

نماد معاملاتی شرکت صنعت غذایی کورش(غکورش) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله می باشد.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب آماده انجام معامله نماد معاملاتی شرکت نمادهای معاملاتی روز معاملاتی دامنه نوسان نماد مذکور تصمیم گیری توقف نماد قیمت سهام خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۴۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس

فرماندار شهرستان سلماس با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری گفت: ۲۶ میلیون متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولاچای در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ذبیح‌الله کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدررفت منابع آبی شهرستان سلماس با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه اظهار کرد: با توجه به نیاز آبی محصولات کشاورزی، نخستین مرحله رهاسازی آب سد زولاچای ، یکم خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا می‌شود.

وی افزود: این امر به جهت تأمین حق‌آبه کشاورزان صورت می‌گیرد و با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری، بهترین استفاده را در کشت جو، گندم و دانه‌های روغنی دارد.

فرماندار شهرستان سلماس در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، گفت: ۲۶ میلیون متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته شده است.

کاظمی تصریح کرد: این میزان آب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠ درصد افزایش دارد.

وی یادآور شد: آب حدود ۱۲ هزار هکتار اراضی این شهرستان از سدهای زولا و دریک تأمین می‌شوند.

کد خبر 748699

دیگر خبرها

  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • نیسان آبی گران شد/ قیمت جدید را ببینید
  • قیمت جدید وانت نیسان اعلام شد
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک + اسامی
  • افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک / یک میلیارد دلار برای مدیران خودرو! + اسامی
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰
  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند