Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان آوج گفت: تعریض گردنه آوج و احداث بیمارستان از مهمترین مشکلات و مطالبات مردم شهرستان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه شورای اداری شهرستان آوج روز سه شنبه به ریاست محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و با  حضور روح الله عباسپور نماینده بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی، نصرت الله علیرضایی فرماندار، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه و مدیران دستگاههای اجرایی در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصرت الله علیرضایی در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده به مشکلات مردم اشاره کرد و اظهارداشت: مردم نجیب این شهرستان با تحمل سختی ها و کمبودها انتظار دارند مسئولان با نگاه عدالت محوری در توزیع امکانات و اعتبارات به این منطقه توجه بیشتری داشته باشند.

وی افزود: هنوز ادارات به طور کامل در این شهرستان مستقر نشده اند و در حال حاضر  10 اداره به صورت نمایندگی اداره می‌شود که باید جایگاه آنها به اداره ارتقا پیدا کند.

علیرضایی تصریح کرد: با پیگیری انجام شده فقط دو نمایندگی به اداره تبدیل وضعیت داده اند و بایستی برای استقرار چند اداره نیز اقدام لازم صورت گیرد.

فرماندار شهرستان آوج بیان کرد: با استقرار شعبه موقت تامین اجتماعی در این شهرستان و  حذف دفترچه های کاغذی درمانی همچنان مشکلاتی داریم که درخواست می کنیم با تبدیل آن به شعبه ثابت مشکلات مردم منطقه برطرف شود.

وی استقرار پلیس راه در آوج را از دیگر درخواست ها و کمبودها دانست و اظهارداشت: برای استقرار این اداره چند مکان و زمین معرفی شده که پس از بررسی می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

علیرضایی افزود: آوج تنها شهرستان استان قزوین است که بیمارستان ندارد و لازم است برای تامین این کمبود اقدام مقتضی صورت گیرد تا سلامت مردم تضمین شود.

وی بیان کرد: البته در سالهای اخیر با تامین برخی تجهیزات و امکانات پزشکی توانستیم  شاخص های بهداشتی را ارتقا بخشیم اما کمبودها همچنان باقیست و نیازمند احداث بیمارستان جدید هستیم.

علیرضایی با اشاره به موقعیت ترانزیت جاده های منطقه اظهار داشت: به دلیل تردد خودروهای سنگین و ترانزیت بودن محورهای مواصلاتی و بروز حادثه در گردنه آوج بایستی این محور تعریض شود.

وی اضافه کرد: تعریض گردنه آوج به طول 9 کیلومتر از دیگر مطالبات مردم این شهرستان است که تاکنون دو کیلومتر آن زیرسازی و تعریض  شده و هفت کیلومتر دیگر باقی مانده که نیازمند مساعدت استاندار محترم و نماینده مردم است.

فرماندار آوج در خصوص تامین خسارت سیل زدگان هم گفت: در سال گذشته وقوع سیلاب خسارات زیادی به کشاورزان منطقه وارد کرد که برای جبران آن هنوز اقدامی نشده است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شورای اداری مجلس شورای امام جمعه مشکلات مردم تامین اجتماعی مشکلات پلیس راه زمین استان قزوین بیمارستان سلامت شاخص جاده محورهای مواصلاتی نماینده مردم سیل فرمانداری آوج گردنه آوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۱۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود

به‌گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی مدد زارع در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهرستان بوانات لازمه تحقق شعار سال رهبر معظم انقلاب را تغییر نگرش نسبت به تولید و دخالت دادن زیست بوم‌ها در امر تولید دانست و بیان کرد: این امر تنها با مشارکت مردم به عنوان پیشران تولید محقق می‌شود.

امام جمعه بوانات افزود: اینکه عده‌ای در تهران بنشینند و بخشنامه‌ای الزام‌آور برای کل کشور بنویسند و ابلاغ کنند این فقط رفع تکلیف است و عملاً دردی از دردهای بی‌نهایت تولید را درمان نکرده و نخواهد کرد.

خطیب جمعه بوانات با بیان اینکه یکی از مهمترین ارکان قدرت در هر کشوری اقتصاد و تولید آن کشور است، عنوان کرد: برای محقق شدن شعار سال رهبری باید بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی امور به مردم واگذار شود، اما بدون توجه به الزامات اصلی این امر و بدون توجه به زیست‌بوم‌ها، تصدی‌گری مرکزی مانع اصلی تولید است و عملاً مردم به عنوان اصلی‌ترین عامل تولید، گرفتار بروکراسی اداری فلج کننده‌ای هستند که انگیزه ورود به امر تولید از آنها سلب شده است.

حجت الاسلام زارع در بخش دیگری از سخنان خود گریزی هم به‌مسائل جاری شهرستان بوانات زد و بیان کرد: یکی از توقعات بحق مردم بوانات از مسؤولان استانی توجه به مطالباتی است که از طریق نمازجمعه به عنوان رابط بین مردم و حاکمیت خواسته‌های آنها را بیان می‌کند و ما منتظر پاسخ مسؤولان استان به مطالبات مردم بوانات هستیم.

وی ادامه داد: وقتی موضوعی دغدغه عامه مردم شد، و خلاء آن در شهرستان محسوس شد برای اینکه این موضوع به عنوان یک نیاز، یک کمبود، یا یک مشکل به اطلاع متولیان امر برسد، تنها راهی که ما به مردم عزیز پیشنهاد می‌کنیم، حفظ آرامش عمومی و بیان آن خواسته از طریق خطبه‌های نمازجمعه است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوانات اظهار داشت: طرح‌های مهم عمرانی خصوصاً مسئله جاده و راه‌آهن، مشکلات مسکن ملی، موضوع مهم آبخیزداری، معضلات فراوان بهداشت و درمان، برخی مدیریت‌های ناکارآمد، از مهمترین مطالبات مطرح شده چند ماه اخیر شهرستان بوانات است که منتظر پاسخ به این مطالبات هستیم.

کد خبر 6089117

دیگر خبرها

  • وضعیت ترافیک شهرستان همدان بهتر شده است
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • احداث بند‌های سنگی و خاکی یکی از موثرین راه‌های جذب روان آب‌ها
  • مهمترین پیشران تولید، مشارکت واقعی مردم است
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • اختصاص ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد