Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اتاق اصناف ایران، بهنام نیک منش اظهار کرد: حسب ابلاغیه سازمان دامپزشکی به کشتارگاه‌ها و در راستای ساماندهی بازار مرغ از شبکه تامین تا توزیع به موجب جلوگیری از کمبود و گرانی مرغ، تحویل مرغ منجمد منوط به دارا بودن کد یکتا شده است. با این حال تعداد قابل توجهی از واحدهای صنفی به علت عدم آگاهی از قانون جدید سازمان دامپزشکی هنوز کد یکتا را دریافت نکرده و نتوانسته اند از شرکت پشتیبانی امور دام کشور مرغ منجمد مورد نیاز بازار را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با پیگیری‌های اتاق اصناف ایران و مکاتبه با وزیر جهاد کشاورزی و معاونت بازرگانی داخلی و دبیر کارگروه تنظیم بازار وزارت صمت، هم اکنون الزام واحدهای صنفی توزیع کننده مرغ به دریافت کد یکتا به مدت ۲ ماه تعلیق شده است. به این ترتیب واحدهای صنفی، طبق روال سابق می‌توانند مرغ منجمد دریافت و توزیع کنند.

نیک منش گفت: لازم به تاکید است، پس از پایان دو ماه، شرکت پشتیبانی امور دام کشور به آن دسته از واحدهای صنفی که کد یکتا دریافت نکرده باشند، مرغ منجمد تحویل نخواهد داد. از این رو ضروری است این واحدهای صنفی هرچه سریع‌تر برای دریافت کد یکتا اقدام کنند.

نیک منش تاکید کرد: یکی از مزیت های دریافت کد یکتا، نظارت بر حفظ سلامت و بهداشت مرغ توزیع شده در بازار است.

کد خبر 5380859

منبع: مهر

کلیدواژه: اتاق اصناف ایران قیمت مرغ توزیع گوشت مرغ وزارت صنعت معدن و تجارت ارز 4200 تومانی وزارت جهاد کشاورزی نهاده های دامی قیمت دلار قیمت سکه بهار آزادی صنعت نفت لایحه بودجه 1401 وزارت نیرو رستم قاسمی بانک مرکزی ایران بانک مرکزی ارز ترجیحی نهضت ملی مسکن دریافت کد یکتا واحدهای صنفی مرغ منجمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی از صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب کاغذی و قدیمی در استان خبر داد.

محمد رحمانی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: از آبان ماه ۱۴۰۱ صدور شناسه های یکتا در درگاه ملی مجوزها آغاز شد و از آن زمان تا کنون برای همه کسب و کارها شناسه یکتا صادر می شود تا مجوزهای کاغذی و قدیمی حذف شود.

وی با تاکید بر اینکه طبق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، همه فعالیت‌های اقتصادی که به هر نحو کسب درآمد دارند، باید شناسه یکتا داشته باشند، تاکید کرد: بسیاری از خدمات دولت، الکترونیکی شده و به همین دلیل مجوزهای کسب و کار و فعالیت های اقتصادی نیز باید الکترونیکی شود تا بتوانند از مزایای آن بهره مند شوند.

وی بیان کرد: با حذف مجوزهای قدیمی و کاغذی، مشخصات همه فعالان اقتصادی برای دولت شفاف می شود و از مزایای آن ها برای اخذ تسهیلات و... همانند قبل اما به صورت الکترونیکی بهره مند خواهند بود.

رحمانی با اشاره به اینکه خراسان شمالی در حال حاضر رتبه ۱۵ کشور را در حذف پروانه های کسب قدیمی و کاغذی دارد، گفت: حدود ۳۰ هزار واحد صنفی در این استان فعال است که حدود ۱۵ درصد از آن ها برای تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا اقدام کرده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون باید برای دریافت خدمات مختلف شناسه یکتا داشته باشند، ادامه داد: اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند تا اقدام کنند. پس از این تاریخ نیز مجوزهای کاغذی بی اعتبار خواهد بود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان شمالی افزود: در راستای تسهیل این فرآیند برای کسبه، روز گذشته میز خدمت تبدیل رایگان مجوزها و پروانه کسب های قدیمی به مجوزهای الکترونیک به این محل واقع در میدان کارگر بجنورد دایر شد.

وی تصریح کرد: صاحبان مشاغل همچنین می توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر امکان مراجعه به اتاق اصناف شهرستان ها، از طریق موبایل یا رایانه به درگاه ملی مجوزها به آدرس www.mojavez.ir مراجعه کنند و به صورت رایگان برای مجوزهای قدیمی خود شناسه یکتا دریافت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • شناسه یکتا مهمترین راهکار برای مقابله با عوامل اقتصاد پنهان
  • ذخیره‌سازی ۲۸۳۱ تن مرغ در سردخانه‌های مازندران
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان