Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  هیات داوران هفتمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان همدان از بین ۹۷۰ اثر رسیده به دبیرخانه این رویداد تعداد سه اثر در هر بخش را به عنوان آثار برتر معرفی کرد.

 ۹۷۰ اثر از سوی ۳۱۰ نفر در بخش مستند، خبر، گزارش، یادداشت، موشن‌گرافی و عکس به دبیرخانه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش گزارش از «علی پنبه‌ای» خبرنگار خبرگزاری فارس تقدیر و «سولماز عنایتی» از خبرگزاری فارس به عنوان نفر اول انتخاب شد.

همچنین «فرنوش رئیسی» از ایسنا رتبه دوم را به دست آورد و «امیر فرمایی» از خبرگزاری ایکنا و علی سهرابی از باشگاه خبرنگاران جوان به طور مشترک سوم شدند.

در بخش مستند کوتاه، «علی فردوسی‌پور» از خبرگزاری فارس به عنوان نفر اول، «ناهید روحانی» از خبرگزاری صداوسیما به عنوان نفر دوم و «زهرا جعفرپور» از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه سوم را به دست آورد.

«حسین صادقیان» از روزنامه سپهرغرب به عنوان خبرنگار شایسته تقدیر بخش یادداشت مورد تجلیل قرار گرفت و «مهناز روزبهانی» از خبرگزاری ایسنا، «فاطمه زنگنه» از پایگاه خبری رودآور تویسرکان، و «علی‌پنبه‌ای» از خبرگزاری فارس به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

«مریم صابری‌یگانه» از خبرگزاری بسیج به عنوان خبرنگار شایسته تقدیر در بخش خبر معرفی شد، «اکرم یوسفی‌پارسا» از خبرگزاری ایکنا به عنوان نفر اول مورد تقدیر قرار گرفت و «علی سهرابی» از باشگاه خبرنگاران جوان رتبه دوم را کسب کرد و «سمیرا گمار» از روزنامه سپهر غرب سوم شد.

در بخش عکس، «رضا زنگنه» از خبرگزاری میزان، «بهزاد علیپور» از خبرگزاری فارس و «محمدامین نجفی» از باشگاه خبرنگاران جوان به عنوان نفرات برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش کلیپ، گزارش تصویری و موشن‌گرافیک هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، «علی فردوسی‌پور» و «لیلا نادعلی‌فر» از خبرگزاری صدا و سیما و «علی رستمی» از خبرگزاری فارس تقدیر شدند.

در ادامه نیز سولماز عنایتی، طیبه یوسفی‌مظاهر، لیلا نظری فرهودی به عنوان برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای بسیج پاره تن مردم مورد تجلیل قرار گرفتند.

در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر از خانواده مرحوم «مهدی کاشی» خبرنگار فقید همدانی تقدیر شد.

در این آیین همچنین از برگزارکنندگان کرسی‌های آزاد اندیشی از جمله علی روزبهانی مدیر مسئول پایگاه خبری عصر همدان، مریم شهابی باهر سرپرست خبرگزاری فارس همدان، نصرت‌اله طاقتی احسن مدیر مسئول روزنامه همدان‌پیام، صادق منصور مدیرمسئول پایگاه خبری همدانستان و مسعود جواندل مدیرمسئول روزنامه سپهرغرب تقدیر شد.

به گزارش ایرنا، آیین اختتامیه هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان همدان با حضور فرشاد مهدی‌پور معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان و احمدرضا احسانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره رسانه ای ابوذر رسانه و مطبوعات هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر باشگاه خبرنگاران جوان خبرگزاری فارس عنوان نفر استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند

با حکم دبیر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، دبیر اجرایی و دبیر هنری این دوره از جشنواره منصوب شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد کرم‌الهی دبیر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار در احکامی جداگانه دبیر اجرایی و دبیر هنری این دوره از جشنواره تئاتر ایثار را منصوب کرد.

بر این اساس، حمید ساروخانی به عنوان دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار منصوب شد.
همچنین محمد لارتی به عنوان دبیر هنری هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار منصوب شد.

معرفی آثار راه‌یافته به جشنواره ملی تئاتر ایثار

 

حمید ساروخانی و محمد لارتی از هنرمندان و فعالان عرصه هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی و از جمله مدیران با سابقه اداره‌کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی در 2 بخش صحنه‌ای و خیابانی از روز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 به مدت 4 روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از معلمان نمونه فارس
  • شیراز میزبان نمایشگاه تخصصی بین‌المللی کشاورزی شد
  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • ده فراخوان جذب سرمایه‌گذاری در جشنواره شیخ بهایی اعلام می‌شود
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق رسید
  • تقدیر مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری فارس از مدیرعامل پست بانک ایران و مدیریت شعب استان فارس
  • جایزه نوبل ایرانی به ۶۲ محقق اعطا شد
  • دبیر اجرایی و دبیر هنری جشنواره ملی تئاتر ایثار معرفی شدند
  • معرفی و تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآنی کارکنان و دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استان سمنان
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس