Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع انگلیسی می‎گویند که دادگاهی در این کشور حاکم دبی را به پرداخت بیش از ۵۵۰ میلیون پوند به همسر سابقش محکوم کرده است.

خبرگزاری میزان - حاکم ۷۲ ساله دبی، با ثروتی نزدیک به ۱۰ میلیارد پوند، به پرداخت ۵۵۴.۵ میلیون پوند به همسر ۴۷ ساله سابق خود، برای هزینه‌های امنیت، نگهداری و تحصیل فرزندانش محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش «تلگراف»، این در حالی است که «هیا بنت حسین»، همسر سابق «محمد بن راشد آل مکتوم»، حاکم دبی، نیز به ۴ نفر از اعضای تیم امنیتی خود، ۷ میلیون پوند پرداخته تا درباره رابطه وی با یکی از محافظان انگلیسی اش سخنی به میان نیاورند.

این افشاگری زمانی روی داد که پایگاه «تلگراف» و سایر رسانه‌ها حق انتشار جزئیات گرانترین طلاق انگلیس بین این شاهزاده اردنی و «محمد بن راشد آل مکتوم» را به دست آوردند.

حکم ۶۵ صفحه‌ای «جاستیس مور»، قاضی انگلیسی، نشان می‌دهد که چگونه «هیا بنت حسین» میلیون‌ها پوند از حساب‌های بانکی فرزندانش برای برآورده کردن خواسته‌های «باج‌گیران» برداشت کرده است..

گفته می‌شود که این تهدید‌ها پس از رابطه نامشروع او با یکی از آن‌ها در حالی که هنوز همسر حاکم دبی بود و در کاخ او در دبی زندگی می‌کرد، صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: فرار همسر حاکم دبی با کمک ابوظبی و هماهنگی عربستان فرار سریالی شاهزاده‌های زن عربی

این شاهزاده سپس در آوریل ۲۰۱۹ به همراه ۲ فرزندش به انگلیس گریخت.

این حکم می‎گوید که او حدود ۷ میلیون پوند به این ۴ عامل امنیتی خود پرداخت کرده است، که از آن‌ها به عنوان آقایان A، B، C و D نام برده می‌شود، اما همه آن‌ها انگلیسی هستند.

۲ نفر از این نیرو‌های امنیتی در مجموع ۴.۵ میلیون پوند دریافت کردند، نفر سوم حدود ۱.۲ میلیون و محافظ چهارم که با همسر سابق حاکم دبی رابطه نامشروع داشته، ظاهراً ۱.۲ میلیون پوند دریافت کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: تحولات بین الملل حاکم دبی هیا بنت حسین

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حاکم دبی تحولات بین الملل حاکم دبی میلیون پوند حاکم دبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی

بازدید 18 شبکه عربی-انگلیسی اسکای نیوز عربی در گزارشی به جاده دو طرف رابطه ایران و روسیه پرداخت که در چارچوب دوگانه جنگ روسیه و اوکراین و جنگ ایران و اسرائیل در حال پیشروی است. این گزارش جالب را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • جاده دو طرفه ایران و روسیه به روایت رسانه انگلیسی
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم
  • بی عدالتی در حوزه‌های انتخابیه حاکم شده است
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • پزشک متخلف در اهواز محکوم شد