Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیرعامل شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که «تحول دیجیتال» فقط استفاده از فناوری و صدور آنلاین بیمه نامه نیست، گفت: تحول دیجیتال مسیری برای توسعه صنعت بیمه در داخل و خارج از کشور است.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، احمد رضا ضرابیه در پنل «تحول دیجیتال و شبکه فروش، فرصت ها و چالش ها» که در بیست و هشتمین همایش بیمه و توسعه برگزار شد با بیان این که در شرایط تورمی کنونی، شرکت ها باید به دنبال راهکارهای موثر برای حفظ ارزش دارایی خود باشند، اظهار کرد: داشتن درآمد ارزی، بهترین راه حفظ دارایی است و « تحول دیجیتال» راهکاری برای نفوذ به بازار بین المللی و در نتیجه کسب درآمد ارزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به این که صنعت بیمه دنیا در حوزه تطبیق با تحول دیجیتال از سایر صنایع عقب تر است، تاکید کرد که بیمه گران ایرانی می توانند از این فرصت استفاده کرده و دست کم برای رونق بازار بیمه در عراق، ترکیه ، ارمنستان و کشورهای اورآسیا، بکوشند تا از آن محل، خودشان نیز منتفع شوند.

ضرابیه داشتن اعتماد به نفس را مهمترین الزام حضور در بازارهای بین المللی خواند و با بیان این که صنعت بیمه کشورمان از نظر دانش و سرمایه انسانی، به مراتب وضعیت بهتری نسبت به بسیاری از کشورها به ویژه کشورهای منطقه دارد، گفت: بدون شک بیمه گران ایرانی می توانند صادرات خدمات بیمه ای داشته باشند و از این محل شرایط مطلوبی برای خود ایجاد کنند.

وی تحول دیجیتال را در ارتباط مستقیم با عوامل فروش صنعت بیمه خواند و با تاکید بر این که نمی توان به بهانه تحول دیجیتال، شبکه فروش کنونی را از میان برداشت، خاطرنشان کرد: جایگاه شبکه فروش، امن است و باید با قدرت حفظ شود.

او همچنین به ظهور بازیگران جدید در عرصه صنعت بیمه در قالب اینشورتک ها اشاره کرد و با بیان این که هزینه تبلیغات آنها از محلی خارج از صنعت بیمه تامین می شود، گفت: این تجربه نشان می دهد همه تحولات ساختاری در صنعت نیاز به سرمایه گذاری داخلی ندارد و می توان از ظرفیت های بیرونی نیز به این منظور بهره گرفت.

مدیرعامل شرکت بیمه سامان افزود: ارزیابی های ما نشان می دهد که تنها ۱۵ درصد تحول دیجیتال در گروی فناوری و استفاده از تکنولوژی است، اما ۸۵ درصد آن در گروی فرایند انجام کار، فرهنگ سازمانی و سرمایه انسانی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: تحول دیجیتال صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۳۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص توسعه صنعت فضایی در کشور گفت: توسعه کاربردهای صنعت فضایی جز محورهای مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

وی افزود: در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.

کد خبر 6090531 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • «ادز آپ» به بررسی چالش های تبلیغات دیجیتال در ایران می پردازد
  • افزایش دوبرابری سهم اقتصاد دیجیتال در کشور با اجرای برنامه هفتم
  • پایش سطح زیر کشت محصولات کشاورزی با استفاده از داده های فضایی
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • تحول در هوش مصنوعی در کشور با ایجاد اپراتور اختصاصی
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • بیش از ۸ هزار محفل شیرخوارگان حسینی در داخل و خارج کشور برپا می‌شود