Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، عابدین خرم روز سه شنبه در نشست با اعضای شورای اسلامی استان افزود: رویکرد دولت در تدوین بودجه کشور، ثبات و رشد اقتصادی و افزایش اشتغال و درآمد سرانه است و تحقق این اهداف ممکن نیست مگر اینکه بخش خصوصی را پای کار بیاوریم.

وی با تأکید بر اینکه باید اعتماد بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران را جلب کنیم، خاطرنشان کرد: مشکلاتی نظیر بیکاری و پایین بودن درآمد سرانه، ناشی از عدم تمرکز بر موضوع سرمایه‌گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرم با اشاره به سیاست‌های دولت و مدیریت ارشد استان برای جذب سرمایه‌گذار، گفت: تشکیل مجمع توسعه در شهرستان‌ها یکی از اقدامات اساسی است که می‌تواند نقطه آغاز برای جذب سرمایه‌گذار باشد.

وی اضافه کرد: اگر برنامه‌ریزی صحیح در این زمینه انجام شود، هر شهرستان می‌تواند با اتکا به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود و فارغ از اعتبارات دولتی در مسیر توسعه و پیشرفت حرکت کند.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین نقش دادن به مردم و جلب مشارکت عمومی را یکی از وظایف مسئولان برشمرد و گفت: اگر به این موضوع بی‌توجهی کنیم، هیچ موفقیتی به دست نخواهد آمد.

خرم با بیان اینکه باید مسائل و مشکلات را به دست مردم حل کنیم، اظهار داشت: شوراهای شهر و روستا به واسطه ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مردم، نقش اصلی را در جلب مشارکت عمومی برعهده دارند.

وی، توجه به مناطق محروم را یکی از اهداف کلان دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: مناطق محروم و کم‌برخوردار، محدود به جغرافیای خاصی نیست و امروز ما در حاشیه کلانشهرها هم سکونت‌گاه‌هایی را داریم که جزو مناطق محروم به شمار می‌روند.

خرم گفت: آذربایجان شرقی ظرفیت‌های بالایی در بخش‌های مختلف دارد و اگر مسئولان برای استفاده از این ظرفیت‌ها همت کنند محرومیت به حداقل ممکن می‌رسد.

 استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تغییرات مدیریتی در استان، گفت: اعتقاد داریم که این تغییرات باید در راستای بهبود وضعیت باشد و همه مدیران در هر سطحی باید تا آخرین لحظه مسئولیت به وظایف خود عمل کنند.

خرم همچنین نظارت جدی بر عملکرد شهرداری‌ها، جلوگیری از تخریب منابع طبیعی، استفاده از مشارکت مردم در اداره امور شهرها و روستاها، برنامه‌ریزی برای ظرفیت‌های گردشگری نقاط مختلف استان و تعامل با سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی را از اولویت‌های شوراهای اسلامی شهر و روستا اعلام کرد.

اعضای شورای اسلامی استان هم در این نشست ضمن بیان دیدگاه‌های خود درخصوص مسائل مختلف، تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با شوراهای اسلامی شهر و روستا را خواستار شدند و بر آمادگی اعضای شوراها برای نقش‌آفرینی در روند توسعه و پیشرفت استان و حل مسائل و مشکلات مردم تأکید کردند.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز سرمایه گذاری آذربایجان شرقی تبریز سرمایه گذاری آذربایجان شرقی بخش خصوصی ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسین تجلی، ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال با توجه به شعار سال که توسط مقام معظم رهبری به عنوان جهش تولید و مشارکت مردم عنوان شده است، ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه گردشگری میراث فرهنگی تجهیز شده است.

وی افزود: افرادی که علاقه مند سرمایه گذاری در این حوزه هستند می‌توانند به معاونت سرمایه گذاری میراث فرهنگی، گردشگری استان کرمان مراجعه و ضمن دریافت فهرست بسته‌های سرمایه گذاری برحسب میزان سرمایه و علاقه خویش بسته مورد نظر را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: ویژگی بسته‌های سرمایه‌گذاری در این است که حجم بسته‌های سرمایه گذاری با دقت محاسبه گردیده است و همچنین مکان یابی و اینکه در چه منطقه‌ای از استان واقع شده است مشخص شده است.

تجلی، گفت: از دیگر ویژگی‌های بسته‌ها این است که نوع فعالیت گردشگری کاملاً مشخص و معین است.

کد خبر 6087968

دیگر خبرها

  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • حل معضل پیری جمعیت و افزایش نسل نیازمند تلاش همگانی است
  • توسعه میادین نفت و گاز به سرمایه‌گذاری خارجی نیاز دارد
  • تجهیز ۲۰ بسته برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در گردشگری کرمان
  • سود ۳ میلیون دلاری پرسپولیس از خصوصی‌سازی
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ظرفیت‌های اقتصادی استان بوشهر معرفی می‌شود
  • جای خالی بخش خصوصی در سفر رئیس جمهور به پاکستان