Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدرضا حسن‌زاده، مجری طرح مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان و مسئول مرکز کنترل برق استان گیلان با اعلام این خبر گفت: با تلاش اکیپ‌های عملیاتی، ۴ پست ۶۳/۲۰ کیلوولت حویق، سیار تالش، هشتپر و اسالم که به علت وزش باد بی سابقه در استان گیلان از مدار خارج شده بودند، برقدار و در مدار قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: علاوه بر برقدار شدن پست‌های برق، تمامی خطوط فشار قوی نیز برقدار و در مدار می‌باشند و شبکه برق گیلان در پایداری کامل می‌باشد.

مجری طرح مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان گفت: خط ۲۳۰ کیلوولت پونل- آستار تنها خط بی برق بود که در اسرع وقت برقدار و در مدار قرار گرفت؛ و برق هیچ مشترکی بخاطر خطوط و پست‌های انتقال و فوق توزیع برق قطع نمی‌باشد.

محمدرضا حسن‌زاده تصریح کرد: انتظار می‌رود اشخاص حقیقی و حقوقی نسبت به پیگیری شاخه زنی درختان واقع در مسیر حریم خطوط از طریق شرکت برق منطقه‌ای گیلان اقدام عاجل نمایند تا شاهد وقوع حوادث مشابه در آینده نباشیم.

 


انتهای پیام/م.‌ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکیپ های عملیاتی پست های برق برقدار و در مدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح ۱۶ اردیبهشت ماه

 وحید خرمی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان گیلان گفت: آب سد سفیدرود امسال، زودتر از سال قبل و در صبح روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه، از طریق کانال راست و چپ سنگر به سمت شالیزار‌های استان روانه خواهد شد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون ۵۰ دستگاه از ماشین آلات سنگین آب گیلان در سراسر استان در حال خدمت رسانی هستند، افزود: امروز ذخیره سد سفیدرود ۶۸۰ میلیون متر مکعب است که به نسبت سال قبل ۲۰ میلیون متر مکعب کاهش و نسبت به نرمال کاهش بسیار بیشتری را نشان می‌دهد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان، به دلیل کمبود آب و به جهت مدیریت مصرف و کاهش احتمال روبرو شدن با تنش‌های آبی مشکل آفرین از نیمه‌های خرداد به بعد، امکان رهاسازی پیش از این موعد و غیر منطبق بر تقویم زراعی اعلامی جهاد کشاورزی وجود ندارد.

از ۲۳۸ هزار هکتار شالیزار‌های گیلان، ۱۷۲ هزار هکتار معادل ۷۲ درصد شالیزار‌های استان آبخور سد سفیدرود هستند.

آب زراعی بقیه شالیزار‌های گیلان هم از آب بندان ها، رودخانه‌ها و چاه‌ها تأمین می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • سختی کار نفتی‌ها
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • سیستم تله‌متری بارگیری میعانات گازی در مدار قرار گرفت
  • رهاسازی آب سد سفیدرود از صبح ۱۶ اردیبهشت ماه
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • تکمیل طرح‌های آبی مشگین‌شهر نیازمند ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار است