Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، امروز چهارشنبه ۱ دی ماه ۱۴۰۰ساعت ۷:۱۰ دقیقه صبح قطار تندرو که از مسیر کرج-گلشهر به سمت ایستگاه تهران(صادقیه) درحرکت بود با قطار عادی درایستگاه چیتگر برخورد کرد.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، به منظور رفاه حال شهروندان با هماهنگی های صورت گرفته با شرکت واحد اتوبوسرانی برای انتقال مسافران از ایستگاه ورآوردتا ایستگاه تهران( صادقیه) و بالعکس  انجام می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی سخنگوی اورژانس کشور درخصوص این حادثه گفت: ده نفر از مسافرین مترو آسیب دیده‌اند که یکی از آنها بدحال است. ۱۵ آمبولانس نیز در محل مستقر هستند و اورژانس هوایی در حالت آماده باش است.

 برای اعلام دقیق دلیل حادثه موضوع در حال بررسی است.

4747

کد خبر 1585053

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن هرمزی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در جریان دویست و سی و یکمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای تکمیل خطوط هفت‌گانه اظهار کرد: ان‌شاءالله تا پایان سال جاری شاهد جشن تکمیل خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته نیز ایستگاه‌های جدیدی در خطوط شش و هفت افتتاح و بهره‌برداری رسید، تصریح کرد: امسال نیز ادامه خواهد داشت از جمله خطوطی که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید ایستگاه هفده شهریور، میدان خراسان، سرباز و ... خواهد بود.

هرمزی به عملیات توسعه جنوبی در خط شش مترو اشاره کرد و گفت: این عملیاتی نیز به پایان رسیده و ان‌شاءالله به‌زودی دو ایستگاه در بخش جنوبی (حرم حضرت عبدالعظیم علیه‌السلام) به بهره‌برداری خواهد رسید.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به پست برق خط مترو اشاره کرد و توضیح داد: این پست نیز امسال تکمیل و ان‌شاءالله در بخش غربی خط شش مترو ایستگاه آیت‌الله کاشانی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی همچنین به ایستگاه ورزشگاه تختی اشاره کرد و با بیان اینکه این ایستگاه نیز امسال تکمیل و به بهره‌برداری‌ خواهد رسید، تصریح کرد: ان‌شاءالله فاز یک پایانه آزادگان تکمیل و  عملیات اجرایی فاز دو اکباتان به پایان خواهد رسید و در ادامه نیز پایانه دولت‌آباد به ورزشگاه تختی تکمیل خواهد شد.

وی همچنین به افزایش تعداد ایستگاه‌های مترو در این دوره از مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 159 ایستگاه با 310 کیلومتر خط مترو در شهر تهران داریم که بر اساس آمار کسب شده استفاده مسافران از شبکه مترو، بیشتر شده به طوریکه قبل از افتتاح ایستگاه‌ جدید به طور متوسط هر مسافر 9 کیلومتر از شبکه مترو استفاده می‌کرد که با تکمیل خطوط شش و هفت عملا به 16.5 کیلومتر افزایش پیدا خواهد کرد و میزان پایداری مسافران در شبکه مترو بیشتر شده است.

هرمزی با بیان اینکه این موضوع به تکمیل خطوط شش و هفت و همچنین به بهره‌برداری از مترو پرند برمی‌گردد گفت: ضمن اینکه برنامه جدیدی برای خطو هشت، نه ده و یازده پیش بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه خط 10 مترو در سال گذشته عملیات حفاری آن انجام شد و موضوع در حال انجام است و ان‌شاءالله هشت ایستگاه در این خط دایر خواهد شد، توضیح داد: خط 8 مترو نیز در پایان سال گذشته قرارداد آن به امضا رسید که بحث مالی آن به صورت ویژه پیگیری خواهد شد. همچنین خط 9 نیز هفته آینده عملیاتی خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار
  • تلف شدن ۵۷ راس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • مدیریت ششم تکمیل خط ۶ و ۷ است سال گذشته ایستگاه های مهمی در این دو خط راه اندازی شد
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ متروی تهران
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید