Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقابت‌های مجازی کاتای جوجیتسو برگزار شد و نمایندگان کشورمان موفق به کسب ۱۲ مدال رنگارنگ شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رقابت‌های کاتای جوجیتسو  از تاریخ 12 لغایت 23 آذرماه با حضور 187 ورزشکار به صورت مجازی برگزار شد و روز گذشته فدراسیون جهانی جوجیتسو نتایج این مسابقات را رسماً اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رقابت‌ها نمایندگان کشورمان در دو بخش کاتای کلاسیک و شو کاتا در قالب 8 تیم  به اجرای کاتای آنلاین پرداختند و در نهایت با کسب 7 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز به کار خود پایان دادند. 

تقی سلیمی و اکبر سلیمی از تیم استان زنجان، حمید جورسرایی، محمد افسری، امیر حسین احمدپور و محمد میرزاجانزاده، بهنام رستمی و بهروز رستمی،  مهلا عسگری و حدیثه عسگری از تیم مازندران، مصیب پیله ور، احسان محمدزاده، دینا دهقان، نرگس عبداللهی، ثمانه سادات حسینی و ساجده کشاورز از تیم استان خراسان رضوی، نمایندگان کشورمان در این مسابقات بودند.

12 مدال نمایندگان کشورمان در این مسابقات را تیم استان مازندران 3 طلا، 2 نقره و 2 برنز، استان خراسان رضوی 2 طلا و یک نقره و استان زنجان دو مدال طلا کسب کردند.

امتیازات این مسابقات در رنکینگ فدراسیون جهانی جوجیتسو محاسبه خواهد شد.

تأکید سازمان جهانی جوجیتسو بر همکاری دوباره با ایران/ بحث تعلیق انجمن جوجیتسو به تعویق افتاد


انتهای پیام/

 


 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جوجیتسو جوجیتسو نمایندگان کشورمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی

جام جهانی پاراتیراندازی به میزبانی کره جنوبی در حال برگزاری است و نمایندگان ایران امروز شنبه ۸ اردیبهشت در تپانچه بادی بانوان به مصاف حریفان خود رفتند.

نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P ۲، کلاس SH ۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند.

همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی مردان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار (۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا

tags # المپیک پاریس ، ورزش سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • کسب ۵ مدال طلا نشانه موفقیت ووشو است/ آمریکا حق ما را ضایع کرد
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ گرفت
  • مهدی هفت چشمه در پرتاب چکش نقره‌ای شد
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • ۲ مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • هاکی روی یخ جوانان آسیا؛ نمایندگان کشورمان نتیجه را مقابل تایلند واگذار کردند