Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج احمدرضا درخواه رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی آورده است: همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار تصویری خردادماه سال جاری به نمایندگان مجلس فرمودند «یکی از آسیب‌ها ورود نمایندگان در مسائل اجرایی است؛  وارد شدن در اینکه مدیرکل فلان تشکیلات در شهر ما یا در استان ما چه کسی باشد، چه کسی نباشد؛ استاندار، فرماندار و از این قبیل.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا یک وقت در مواردی یک حالت اضطراری ممکن است رخ بدهد که آن مورد استثنایی را من کاری ندارم، امّا به طور معمول نمایندگان محترم از ورودبه این مسائل  خودداری کنند، ورود نمایندگان مجلس در این مسائل خلاف شان نمایندگی بوده و آسیب های جدی و گاها خطرات جبران ناپذیری بدنبال دارد؛ لذا ضمن هشدار جدی به نمایندگان محترم ،خودشان از ورود به این بازی های خطرناک اجتناب نمایند .»

متاسفانه برخی نمایندگان ضمن بی توجهی به هشدار و توصیه مقام معظم رهبری، مسیر دیگری را می‌پیمایند.

البته بدیهی است که نقش ملی و منطقه‌ای نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر کسی پوشیده نیست، لذا ضمن اینکه نسبت به امور کشور و حوزه انتخابیه خود نباید بی تفاوت باشند، اما نظارت آنان نباید زمینه دخالت در امور اجرایی و عزل و نصب ها را باعث شود.

نمایندگان به دور از هرگونه سهم خواهی، اختیارات خود را باید از طریق قانون اعمال کنند. چنین انتظاری از مجلسی که از سوی رهبر معظم انقلاب متصف به صفت «انقلابی بودن» است، به مراتب بیشتر است، در غیر این صورت به تعبیر معظم له «این آسیب‌ها اگر شناسایی نشود و انسان دچار این آسیب‌ها بشود، آن وقت وضع مجلس فرق خواهد کرد.»

لذا اکنون شایعاتی پیرامون  گزینه های پیشنهادی برای سکانداری آموزش و پرورش استان که مهم ترین و کلیدی ترین سازمان می باشد وجود دارد که این افراد  فاقد معیار های تخصص و تعهد می باشند و بر اساس روابط غیر اصولی و دوستانه با مجمع نمایندگان و سایر افراد با نفوذ و سیاسیون برای این سمت معرفی شده اند.

لذا به عنوان  مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بنا‌ به وظیفه انقلابی خود اعلام می کنم که انتخاب این گونه افراد که از قضا دارای تفکرات خارج از چهارچوب و رویکرد دولت فعلی بوده را مذموم می‌دانم و در صورت نیاز و بنا به فرموده رهبری عزیز به صورت آتش به اختیار در مقابل این اقدامات واکنش متفاوت تری نشان خواهیم داد.

از همه  چهره های سیاسی دخیل و مجمع نمایندگان خواستاریم که وظیفه خود را مطابق قانون انجام داده و ورود به اینگونه بازی ها که خلاف شان نمایندگی ملت است اجتناب نموده و جهت حمایت ازدولت مردمی در راستای رفع مشکلات جامعه از ورود نفوذیهایی که در راستای احیای تفکر لیبرالی سالهای سال برنامه ریزی نموده جلوگیری نمایید.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش نمایندگان مجلس کهگیلویه و بویراحمد آسیب ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • تاکید استاندار بر پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزی
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • هشدار نسبت به برخورد قضایی با تخلفات شهری
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد