Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «جو بایدن» رئیس‌جمهوری ایالات متحده در جریان سخنرانی عمومی خود بیان داشت که کشورش در مقایسه با مارس ۲۰۲۰ که پاندمی جهانی آغار شد از آمادگی بیشتری برخوردار است. 

وی که از کاخ سفید صحبت می‌کرد، افزود:«همه ما باید نگران سویه اومیکرون باشیم ولی نباید وحشت‌زده بشویم.»

رئیس‌جمهوری آمریکا با اشاره به اینکه واکسیناسیون و اراده کشور در مقابله با این بیماری، سلاح‌های موثری برای حل بحران کرونا بوده‌اند خاطرنشان کرد که کوید دشمن سرسختی بود ولی ما نشان دادیم که سرسخت‌تریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پاسخ به انتقادهای صورت گرفته در خصوص کمبود تست کووید-۱۹ در سرتاسر آمریکا، گفت که هیچکس فکر نمی‌کرد که سویه اومیکرون با چنین سرعتی انتقال پیدا کند. 

رئیس‌جمهور آمریکا با اشاره به اینکه جهش‌های ویروسی اتفاق می‌افتند ولی واکسینه شدن از بروز بیماری شدید جلوگیری می‌کند، مجددا از مردم این کشور را تشویق کرد تا واکسن بزنند. 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: واکسیناسیون جو بایدن پاندمی کرونا اومیکرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد

معاونت حقوقی ریاست جمهوری از تصویب لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت خبر داد.

به گزارش ایسنا، با حضور وزرای دادگستری، ارتباطات و معاون حقوقی، برخی معاونان رئیس‌جمهوری، اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی دولت و با مشارکت رئیس مرکز ملی فضای مجازی و برگزاری ٨ جلسه سه‌ساعته در روزهای تعطیل رسمی، لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» به تصویب این کمیسیون رسید.

این لایحه یکی اقدام‌های مهم برای حفاظت از حقوق مردم در فضای مجازی و افزایش اعتماد به سکوهای بومی است. این لایحه بعد از تصویب در هیئت دولت برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی ارسال می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود
  • درخواست اتحادیه اروپا از چین درباره ایران
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • اوکراین : جنگنده سوخوی 25 روسیه را سرنگون کردیم
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد