Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@04:59:10 GMT

تفکر پیروزی در مس کرمان جا افتاده است

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۵۸۴۳۱

تفکر پیروزی در مس کرمان جا افتاده است

مربی مس کرمان گفت: خیلی خوشحالیم که تفکر پیروزی در بین تمامی بازیکنان تیم مس کرمان کاملا جا افتاده است.

به گزارش برنا؛ آرتا منهاجی مربی مس کرمان پس از بازی با ماشین سازی اظهار داشت: این پیروزی از این حیث برای ما مهم بود که با جمعی از بازیکنان جوان خود و همچنین نفراتی که در جریان بازی‌های لیگ کمتر به میدان رفته بودند وارد زمین شدیم و برای ما خیلی مهم بود که تفکر پیروزی را در جمع این نفرات مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منهاجی افزود: جا دارد که به شخصه به فوتبال کرمان تبریک بگویم که در این دو بازی جام حذفی برابر خوشه طلایی و ماشین سازی با اعتمادی که آقای حسینخانی به بازیکنان جوان و عمدتا بومی تیم داشتند، دو پیروزی بسیار خوب را کسب کرد که این نشان از شایستگی های بالای این بازیکنان دارد.

مربی مس کرمان ادامه داد: خیلی خوشحالیم که تفکر پیروزی در بین تمامی بازیکنان تیم کاملا جا افتاده است به نحوی که چه در این بازی برابر ماشین سازی و چه بازی قبل برابر خوشه طلایی که جوانان تیم ما ده نفره برابر این تیم بازی کردند تا آخرین لحظه برای کسب پیروزی می جنگند و به آن دست پیدا می کنند.

منهاجی تیم ماشین سازی را یکی از تیم های ریشه دار فوتبال ایران برشمرد و گفت: طبیعی بود که ماشین سازی برای عدم حذف در زمین خود بعد از گل اول ما برروی دروازه مس فشار بیاورد و من نفرات بسیار خوبی در ترکیب این تیم دیدم که امیدوارم با حل مشکلات بتواند در ادامه راه موفق عمل کند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مس کرمان بازی بازی های لیگ زمین فوتبال جام حذفی فوتبال ایران مشکلات جام حذفی فوتبال مس کرمان بازیکنان جوان باشگاه مس کرمان باشگاه مس مربی تیم فوتبال مس کرمان آرتا منهاجی کسب آمادگی و تجربه تفکر پیروزی ماشین سازی مس کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا اهواز و با قضاوت هادی علی‌نیافر به مصاف استقلال ملاثانی بود.

در این بازی سپاهان در دقیقه ۴۰ توسط کاوه رضایی به گل رسید تا این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان خاتمه یابد.

در نیمه دوم و در وقت‌های اضافه بازی و در شرایطی که همه نگاه‌ها به داور بازی بود، شوت سرکش میلاد پاک‌پرور در وقت‌های اضافه این بازی کافی بود تا بازی یک بر یک شود تا تکلیف تیم برنده به وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی کشیده شود.

تلاش دو تیم در وقت‌های اضافه ادامه یافت تا در دقیقه ۱۱۸ با گل رامین رضاییان از روی نقطه پنالتی سپاهان به برتری دست یافت و جواز صعود به مرحله بعدی این رقابت‌ها را به دست آورد.

ترکیب سپاهان:

پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمدکریمی، علی‌اصغر اعرابی، رضا شکاری و کاوه رضایی

ترکیب استقلال ملاثانی:

علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مومنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • پیروزی آلومینیوم شگفتی جام بود/ قرارداد «اوسمار» باید تمدید شود
  • رفتار آموزنده وحید شمسایی پس از پیروزی بر ازبکستان
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق