Web Analytics Made Easy - Statcounter

 هانسی فلیک پس از حواشی فراوان پس از جدایی از بایرن مونیخ، در سال ۲۰۲۱ هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده گرفت.

به گزارش طرفداری، حال هانسی فلیک در مصاحبه با بیلد، در مورد علل جدایی از بایرن مونیخ، وضعیت و اهداف تیم ملی آلمان و برخی دیگر از موضوعات صحبت کرده است. هانسی فلیک در جواب سوال بهترین لحظه در سال ۲۰۲۱ گفت:

 از نظر ورزشی بسیار خوشحالم که می توانم با چنین کادر بزرگی در تیم ملی کار کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این من رابطه عالی و پر از اعتمادی با اولیور بیرهوف دارم. این برای من بسیار مهم است.

 غم انگیز ترین لحظه در سال ۲۰۲۱:

 خروج از بایرن مونیخ کمی غم انگیر بود. به من در آنجا فرصت بزرگی رسید و از این بابت سپاسگزارم. ما فوتبال جذابی بازی می کردیم و موفق ترین دوره باشگاه را داشتیم. در آخر، این چیزی است که به یاد خواهد ماند.

 چه چیزی در مورد جدایی شما از بایرن مونیخ ناراحت کننده بود:

 می دانم این بخشی از فوتبال است، اما چیزی که برای من ناراحت کننده بود، جدا شدن برخی از بازیکنان مهم از این تیم موفق بود که هم بستگی بسیار خاصی با یکدیگر داشتند. تیاگو که من از او به عنوان یک شخص و یک بازیکن بسیار قدردانی می کنم، ژروم بواتنگ و داوید آلابا در ۲ سال گذشته به عنوان رهبران تیم نقش بسیار مهمی داشتند و بدون اینکه فراموش کنم خاوی مارتینز نیز بازیکن ارزشمندی بود. این تیم شخصیت بسیار خاصی داشت، آن ها همیشه آماده بودند تا در لحظات مهم حضور داشته باشند. وقتی چنین بازیکنانی و شخصی مانند هرمان گرلاند که نماد باشگاه هستند، از باشگاه جدا می شوند من نمی توانم نسبت به آن بی تفاوت بمانم.

 فلیک در مورد یوسوا کیمیش:

 چندین بار تلفنی صحبت کردیم. متاسفانه او در ماه نوامبر مبتلا به کرونا شد. با این حال من خوشحالم او تصمیم گرفت واکسن بزند. من مطمئنم که او از ماه مارس به میادین باز می گردد و نقش بسیار مهمی در تیم ملی خواهد داشت.

 در مورد شانس تیم ملی آلمان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر:

 ما می خواهیم به حداکثر موفقیت برسیم. این به شرایط و بازیکنانی که در اختیار داریم مربوط می شود. ما کیفیت فوق العاده ای در تیم داریم و همه خواهان موفقیت و کسب عناوین هستند. هنوز یک سال فرصت داریم و از آن باید برای پیشرفت بیشتر استفاده کنیم. بچه ها مشتاق شروع کار هستند و این به عنوان یک مربی مرا خاطر جمع می کند که بله ما می توانیم جام جهانی را ببریم! با این حال من نمی توانم هیچ قولی در اینباره بدهم اما می توانم تضمین کنم که ما تمام تلاشمان را می کنیم و از نهایت توانمان استفاده می کنیم.

 

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۵۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی

پس از نتایج شگفت‌انگیز تیم ملی فوتسال افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا و صعود به جام جهانی، این تیم در رنکینگ جهانی چهار پله صعود کرد.

در تازه ترین رنکینگ جهانی فوتسال تیم ملی فوتسال افغانستان در آسیا از جایگاه دوازدهم به جایگاه هشتم رسید و از جایگاه ۴۹ جهانی به جایگاه ۴۵ صعود کرد.

این درحالی است که در روزهای گذشته تیم ملی فوتسال افغانستان با درخشش در جام ملت‌های فوتسال آسیا به جایگاه پنجم این مسابقات راه پیدا کرد و جواز حضور در جام جهانی فوتسال را به دست آورد.

این در حالی است که کادر فنی این تیم همه ایرانی هستند و حالا افغانستان به قدرتی تازه در فوتسال آسیا تبدیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • استقبال از تیم ملی فوتسال افغانستان در تهران
  • ویدیو/ روزی که فوتسال ایران سوم دنیا شد
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • روز جهانی کار و کارگر
  • صعود فوتسال افغانستان در رنکینگ جهانی
  • نامه سرگشاده محمد قوچانی به تامین اجتماعی؛ چرا کسی حرفه ما را به رسمیت نمی‌شناسد؟
  • چگونه آسیب‌های ناشی از بدخوابی را از بین ببریم؟
  • نامه سرگشاده قوچانی به سازمان تامین اجتماعی
  • آنتونی: رقم انتقالم به منچستریونایتد تاثیری روی عملکرد من ندارد