Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تکمیل ۲۰۰ طرح نیمه تمام در حوزه ورزش و امور جوانان این استان نیازمند سه هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، افشین داوری در حاشیه بازدید از طرحهای ورزش و جوانان گناباد از جمله این طرحها را سالن پنج هزار نفری ورزشگاه ثامن الائمه (ع)، فضاهای آبی و استادیوم ها، سالنهای سرپوشیده و خانه های جوان دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی استفاده از ظرفیتهای خیران ورزش یار را از رویکردهای مهم اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای تکمیل و سرعت بخشی در روند اجرای این طرحها ذکر کرد و ادامه داد: کمیته ای به این منظور در این اداره کل ایجاد می شود تا از ظرفیت خیران در این زمینه بیش از پیش بهره گرفته شود.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: باید با شناسایی دقیق نیازها و کمبودهای موجود و بر اساس اولویت بندی از ظرفیتهای مغفول مانده خیران برای تکمیل طرحهای نیمه تمام حوزه ورزش و جوانان در شهرستانهای این استان حداکثر بهره را گرفت و انگیزه آنان را برای مشارکت بیشتر افزایش داد.

داوری افزود: گناباد از مناطق شاخص در استفاده از ظرفتهای خیران برای اجرا و تکمیل طرحهای نیمه تمام ورزشی در سطح استان خراسان رضوی است و هنوز ظرفیتهای مستعد و مغفول مانده زیادی در این بخش وجود دارد که با شناسایی و جهت دهی آنها شاهد سرعت بخشی در اجرای طرحهای نیمه تمام و بهسازی فضاهای ورزش و جوانان در این شهرستان خواهیم بود.

وی با اشاره به بازدیدهای خود از طرحهای نیمه تمام و در دست اجرای حوزه ورزش و جوانان گناباد ادامه داد: گود باستانی در حال ساخت واقع در روستای بیلند این شهرستان به عنوان یکی از بزرگترین گودهای ورزش باستانی سطح کشور برای تکمیل، نیازمند اعتبار است که تخصیص آن به عنوان یکی از طرحهای مهم در دستور کار قرار گرفت. انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شاخص استان خراسان رضوی باستانی طرحهای نیمه تمام ورزش و جوانان خراسان رضوی نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامل کردن یک راه نیمه تمام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، ۲۱ اردیبهشت، با برگزار شدن مرحله دوم انتخابات، تکلیف ۴۵ کرسی باقی مانده مجلس شورای اسلامی روشن می‌شود.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • بازسازی امامزاده ابراهیم(ع) نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها است
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • کامل کردن یک راه نیمه تمام
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است