Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید کریمی در جلسه تودیع و معارفه معاون درمان وزارت بهداشت که با حضور مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی برگزار شد، افزود: خوشحالم در جمع صمیمی شما هستم و افتخار پیدا کرده ام در این مسیر خدمتگزار مردم باشم.

وی اظهار داشت: دکتر جان بابایی در دو سال اخیر با وجود امواج سهمگین کرونا معاونت درمان را هدایت کرده اند و کاملاً واضح است که سختی های زیادی را متحمل شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی افزود: بنده هم همچون دکتر جان بابایی سال ها در بخش دولتی خدمت کرده ام و با تاسی از جمله مقام معظم رهبری که "بیمار جز درد بیماری رنج دیگری نداشته باشد"، اعتقاد دارم تمام اقدامات، پشتیبانی ها و مدیریت در این مسیر تحقق این فرموده باشد.

وی تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع هدف ما است چرا که اگر محقق نشود فلسفه وجودی ما بی معنی است.

کریمی افزود: برای مدیریت عالمانه و متعهدانه، فساد ستیزی، محرومیت زدایی حتی در حاشیه شهرهای بزرگ و عدالت در سلامت باید هم افزایی کرد و در این راه از همه ظرفیت و توان استفاده نمود.

قاسم جان بابایی معاون سابق درمان وزارت بهداشت نیز عنوان کرد: فرصت ها محدود و عمر آدمی کوتاه است و باید از این فرصت ها به درستی استفاده شود. بنده همیشه در بخش دولتی خدمت کرده ام و با دیدن سختی و رنج مردم همواره سعی کرده ام برای سرپا نگه داشتن حوزه درمان امانت دار و متعصب باشم.

وی گفت: تنها پناهگاه مردم بیمارستان های دولتی است و باید تلاش شود این مامن حفظ شود. از این پس نیز وظیفه خود می دانم بدون منت و با تمام اشتیاق در صورت نیاز در این مسیر کمک نمایم.

وی ادامه داد: بالاخره محدودیت هایی وجود داشته و کارهایی نیمه تمام ماند. اما باید تلاش شود چراغ بیمارستان های دولتی روشن و امید مردم خاموش نشود.

معاون سابق درمان وزارت بهداشت: در این دوره سعی شد درمان به صورت علمی اداره شود. همچنین شاخص های مناطق محروم، از نظر زیرساخت، به میانگین کشوری نزدیک شود.

جان بابایی بیان داشت: برای دکتر کریمی نیز آرزوی توفیق دارم و قطعاً با توجه به توانایی هایشان کارهای موثر و خوبی صورت خواهد گرفت.

در ابتدای این جلسه نیز مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی عنوان کرد: این جلسات بهانه ای جهت تکریم است اما به دلیل رعایت پروتکل ها به ناچار به صورت محدود برگزار می شود.

سیدمحمد پورحسینی گفت: تغییرات در هر سیستمی طبیعی است و باعث رشد و شکوفایی خواهد شد.

وی گفت: در این سیستم همگی عضو خانواده بزرگ بهداشت و درمان هستیم و کسی از مجموعه نظام سلامت خارج نمی شود.

مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی گفت: موضوع ارزشمندی که همواره شاهد آن بوده ایم تلاش مستمر دکتر جان بابایی در حوزه درمان بوده است. جلسات بیشماری برگزار شده و لحظه ای توقف نکردند.

پورحسینی ادامه داد: در دوران شیوع گسترده کرونا نیز خدمات ملموسی از جمله توسعه زیرساخت ها و افزایش تخت ها را شاهد بودیم و قطعاً بعد از این هم از تجارب ایشان استفاده می شود.

وی افزود: امیدواریم حرکت در این مسیری که در حوزه درمان پایه گذاری شده، استمرار یابد.

کد خبر 5381933

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری سعید کریمی قاسم جان بابایی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا سویه اومیکرون کرونا کووید 19 واکسن کرونا نسخه الکترونیک وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مکمل های غذایی آمار کرونا سازمان غذا و دارو سازمان بیمه سلامت کمال حیدری ارز دارو واکسیناسیون شیوع کرونا جان بابایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند

ایسنا/خوزستان نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: معلمان طلایه‌داران عرصه جهاد تربیتی هستند و تکریم این قشر، زمینه تحول در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در دیدار با جمعی از معلمان خوزستان که امروز (۸ اردیبهشت‌ماه) به مناسبت هفته معلم در مسجد رضوان اهواز انجام شد، بر اهمیت تکریم معلمان به عنوان مهمترین نقش‌آفرینان عرصه تحول در جامعه تاکید و اظهار کرد: توجه به سه ضلع خانواده، معلم و دانش‌آموز، اساس فعالیت‌های تربیتی در راستای تحقق تعلیم و تربیت اسلامی است و بر این اساس، امروز آموزش و پرورش باید بر این مهم تاکید ویژه‌ای داشته باشد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: وجود مدیران جهادی نعمت است. مدیران جهادی با ایفای نقش فعال در برنامه‌های تحولی، گام‌های ارزنده‌ای در عرصه‌های مختلف و به ویژه مجموعه تعلیم و تربیت برمی‌دارند. آموزش و پرورش با فعالیت‌های جهادی، مثمر ثمر بوده است‌.

امام جمعه اهواز گفت: معلمان طلایه‌داران عرصه جهاد تربیتی هستند و تکریم این قشر، زمینه تحول در همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند.

در ادامه عبدالله حبیبی سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: به منظور پاسداشت مقام معلم، برنامه‌های متنوعی در اداره‌کل و مناطق ۴۰ گانه در نظر گرفته شده است که در این راستا امروز خدمت نماینده ولی فقیه در خوزستان بودیم. همچنین برنامه دوره ای خدمت اعضای مجلس خبرگان رهبری و علمای بزرگ خوزستان خواهیم داشت.

وی افزود: در راستای بزرگداشت مقام معلم برنامه ای با حضور معاون وزیر برای تکریم معلمان نمونه و سایر معلمانی که در یک سال گذشته در این زمینه تلاش کردند، برگزار می‌شود.

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به زیارت گلزار شهدا و گرامیداشت شهدای معلم و دانش‌آموز در هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: همچنین در یکی از شب‌های این هفته، جشن میدانی برای همکاران به همراه خانواده‌شان برگزار می‌شود و امیدواریم جشن متفاوتی برگزار شود تا مردم، بیشتر متوجه ارزش و جایگاه معلم شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • توجه به معلم «سرمایه‌گذاری برای کشور» است/ آموزش و پرورش، مسئله اول کشور
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • تکریم معلمان، زمینه تحول همه حوزه‌ها را فراهم می‌کند
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد
  • رویداد جامعه پرداز با هدف هم افزایی کنشگران حوزه زن، خانواده و فرزندآوری
  • صندوق نوآوری حامی پیشگیری از سرطان شد
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد