Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نگاه فدراسیون نگاهی عادلانه و به دور از نگاه جنسیتی است، گفت: بانوان با وجود تمام شرایط سخت برای نخستین بار به جام ملت‌های آسیا صعود کردند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شهاب‌الدین عزیزی خادم پیش از ظهر امروز در مجمع عمومی سالیانه هیئت فوتبال اصفهان با اشاره به توسعه فوتبال در استان‌ها و شهرستان‌ها اظهار داشت: هیئت فوتبال اصفهان در یک سال گذشته عملکرد خوبی را به همراه و تعامل و رابطه خوبی را فدراسیون فوتبال داشته‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 من هم به نوبه خود پیروزی‌های ارزشمند، بی‌نظیر و بی‌سابقه تیم‌های ملی فوتبال کشورمان را و به خصوص تیم ملی بزرگسالان را به ملت ایران تبریک می‌گویم، همانگونه که می‌دانید این پیروزی‌ها بی‌سابقه و بی‌نظیر بوده و امیدواریم که بتوانیم ارزان‌ترین و سریع‌ترین صعود را تجربه کنیم. امید است که با برنامه‌ریزی‌های دقیق و رفع تحریم‌های ظالمانه بتوانیم اقدامات موثری را برای توسعه فوتبال در استان‌ها و شهرستان‌ها انجام دهیم. 

وی ادامه داد: فوتبال اصفهان فوتبالی نسبتاً بزرگ بوده و نکته مهم پیش‌سازی و پیش‌گامی در فوتبال اصفهان است. حدود 2 هزار بازیکن حرفه‌ای در باشگاه سپاهان  مشغول به فعالیت هستند این نشان می‌دهد که باشگاه سپاهان فراتر از یک باشگاه عمل می‌کند و این برای ما بسیار حائز اهمیت است. توسعه امری همه‌جانبه و زمان‌بر بوده که نیازمند صبر است، بانوان با وجود تمام شرایط سختی که در بر داشتند برای نخستین بار به جام ملت‌های آسیا صعود کردند، نکات خوبی را معاونت بانوان اشاره کردند که برطرف کردن آن‌ها را وظیفه خود می‌دانیم، نگاه فدراسیون نگاهی عادلانه به دور از نگاه جنسیتی است.

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: طی جلساتی مقرر شد که پرواز اختصاصی تیم ملی بانوان به کشور هند به صورت رایگان انجام شود، همچنین اردوی تیم ملی بانوان به مدت 10 روز و به صورت رایگان در جزیره کیش برگزار می‌شود. لازم به ذکر است که طی 30 تا 40 سال گذشته هیچکدام یک از تیم‌های ملی در مناطق آزاد حضور نداشته‌اند و این اتفاق به معنای توسعه است، اکنون یکی از مباحث مهم برای فوتبال ملی و یکی از مولفه‌های مهم برای ما دیپلماسی است. یکی از مهم‌ترین قرارداد تاریخ که تمامی تعهدات نیز در آن آمده قرارداد با قطر است که به موجب آن و برای 4 سال تمامی تیم‌های ملی فوتبال ایران در حوزه های مختلف می‌توانند به صورت رایگان از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده کنند. 

وی پیرامون نقش آموزش در توسعه فوتبال تصریح کرد: انتظار جامعه فوتبال از مسئولین عالی رتبه کشور این است که فوتبال ملی کشور را تنها نگذارند، چراکه مالکیت تیم ملی مردمی بوده و باید حمایت از آن را وظیفه خود بدانیم. حوزه آموزش برای ما اهمیت زیادی دارد و امید است که این فضای آموزشی به تمامی استان‌ها نیز کشیده شود، زمانی که از توسعه فوتبال سخن می‌گوییم، نمی‌توانیم نقش آموزش را در آن نادیده بگیریم. امید است که با وجود ظرفیت‌های لازم در استان اصفهان، حوزه آموزش در این استان نیز قوی‌تر از گذشته عمل کند.

عزیزی خادم گفت: فدراسیون تعاون محور بوده و در فدراسیون تعامل را به تقابل ترجیح می‌دهیم، تعامل میان باشگاه‌ها می‌تواند الگوی بسیار مناسبی باشد. همدلی و همکاری می‌تواند در راستای توسعه فوتبال کشور برای آینده مفید باشد، کسی است که به دنبال چنگ انداختن نباشد و منافع خود را در گرو منافع دیگری ببیند برنده نهایی است. امروز یک اجماع حداکثری برای فوتبال ملی شکل گرفته و زوایای پنهان و آشکار فوتبال ملی مایه مباهات سربلندی و سرافرازی است که این امر چیزی به جز همکاری مبتنی بر گذشت نبوده است. باید از تمام ظرفیت های موجود در استان ها استفاده کنیم و در این راستا لازم است که اقدامات لازم برای ورزشگاه تختی اصفهان نیز انجام شود.

مجمع عمومی هیئت فوتبال اصفهان با حضور رئیس فدراسیون تشکیل شد+ تصاویرVAR نیاز امروز فوتبال ایران است/خشکسالی زیرساخت‌های فوتبالی استان اصفهان را دچار مشکل کردپرداخت نشدن دستمزد معوقه داوران؛ وعده‌‌ای دیگر از فدراسیون فوتبال که عملی نشد/ در کمیته داوران هنوز تابستان است! + عکس

وی عنوان کرد: از میزبانی اصفهان برای تیم ملی بانوان تقدیر و تشکر می‌کنم، بانوان را باید در هر شرایطی حمایت کنیم. اقدام بسیار مهمی که فدراسیون در راستای مباحث اقتصادی فوتبال انجام داد، واگذاری بخشی قابل توجهی از فرصت‌های تجاری بود، کاری که در 40 سال گذشته اتفاق نیافتاده بود. هر کسی که به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد و تنها چیزی که است بر جای می‌ماند آثار و سوابق مثبت است، رضایت‌مندی به فوتبال مشروعیت می‌دهد.

رئیس فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با اشاره به به کارگیری VAR در فوتبال ایران خاطرنشان کرد:  امروزه فوتبال ملی درس و عبرت بزرگی در تمامی رده‌ها بوده، امید است که همگی از صمیم قلب در کنار یکدیگر قرار بگیریم. مقدمات VAR برای لیگ برتر فراهم شد اما متاسفانه یک فضای رسانه‌ای از سوی بعضی افراد شکل گرفت، یکی از مباحث ما به غیر از بازی‌های لیگ و میزبانی‌ها آموزش تیم های داوری ما است. حدود 6 سال است که VAR آمده اما فوتبال ایران به هر دلیلی از آن محروم بوده، لازم است که همکاری و کنار یکدیگر بودن را یاد بگیریم چراکه متاسفانه عده‌ای راه خود را راه دیگری انتخاب کرده‌اند، با این کار فوتبال ایران و مردم ایران آسیب می‌بیند.

وی اظهار داشت: ظرف هفته‌های آتی یک تیم داوری از فیفا به ایران خواهد آمد تا آموزش‌ داوران را در ایران انجام دهند، این در حالی است که بر اساس توافق صورت گرفته با قطر این تیم داوری نیز پس از آن به صورت رایگان به قطر رفته تا از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده کنند. در حال برنامه‌ریزی برای تغییر وضع موجود هستیم، این یک مسئولیت مشترک بوده و نمی‌توان به سادگی از آن گذشت.  امید است که منتخبین مردم صدای مردم را بشنوند و بیش از این شرمنده اهالی فوتبال و فوتبال دوستان نشویم. امید است که به زودی شاهد اخبار خوبی در این زمینه باشیم.

وی شائبه‌های منتشر شده مبنی بر توافق اسکوچیچ با کشورهای حوزه خلیج‌فارس تکذیب کرده و گفت: نمی‌دانم اخبار رفتن اسکوچیچ از ایران و حضور در تیم‌های حوزه خلیج فارس از کجا می‌آید و چیزی هم در این مورد نشنیده‌ام، اما اسکوچیچ به‌همراه کادر فنی کار خودشان را انجام می‌دهند و تمام تمرکز ما روی دیدارهای آینده تیم‌ملی و رفتن به جام‌جهانی است، زیرا یکی از سریع‌ترین صعودهای تاریخ ایران به جام‌جهانی و حتی آسیا در حال رخ دادن است.

عزیزی‌خادم افزود: اسکوچیچ با قوت و قدرت به کارش ادامه می‌دهد، تا امروز هم ما تصمیمی برای تغییر اسکوچیچ نداریم و روابط کادر فنی و فدراسیون فوتبال هم مبتنی بر همکاری و دلسوزی است و برنامه‌ریزی‌های ما برای قرعه‌کشی جام‌جهانی در فروردین‌ماه است.

انتهای پیام/167/  ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال صورت رایگان فوتبال اصفهان رئیس فدراسیون فوتبال ایران توسعه فوتبال عزیزی خادم فوتبال ملی استان ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است

استاندار اصفهان گفت: تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است و استفاده از ظرفیت شوراها به نحوی نهادینه شد که مردم در حرکت جمعی برای حل مسائل پیرامونی خود مشارکت کنند و نظام ما به‌عنوان یک نظام مردمی با شکل گیری شوراها روند پایدارتری را پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با حضور در یکصدوسی‌امین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن گرامیداشت روز ملی شوراها اظهار کرد: روز شوراها را به همه اعضای شوراهای استان، شهرستان و روستاهای کشور به‌ویژه اصفهان تبریک عرض می‌کنم و این روز فرصتی برای ارزیابی عملکردی و حرکت به سمت اهداف متعالی شوراها است.

وی با اشاره به نگاه حکیمانه حضرت امام (ره) به تشکیل شوراها افزود: شوراها یکی از مظاهر مشارکت مردم در سرنوشت خود است که با نگاه حکیمانه حضرت امام شکل گرفت و مقام معظم رهبری نیز با همین نگاه همانطور که در شعار امسال نیز بر مشارکت مردم تاکید داشتند، به صورت رسمی و در قالب وضعیت کنونی بخشی از حکمرانی به سمت مردم سوق داده شد.

استاندار اصفهان شوراها را جلوه‌ای از حرکت برای استقرار جمهوری اسلامی در میان مردم دانست و افزود: با شکل‌گیری شوراها اتفاقات خوبی رقم خورده است و در کنار تحقق قانون اساسی و نیز تحقق نگاه مکتبی و دینی ما، جامعه را به سمت استفاده از خرد جمعی و شریک کردن مردم در امور خود پیش برده است.

وی با بیان اینکه حکمرانی مردم در مسیر شوراها یکی از جلوه‌های همین موضوع است که مصداق بارز آن شکل گیری شوراهای شهرها و روستاها بوده است، تصریح کرد: تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است و استفاده از ظرفیت شوراها به نحوی نهادینه شد که مردم در حرکت جمعی برای حل مسائل پیرامونی خود مشارکت کنند و نظام ما به‌عنوان یک نظام مردمی با شکل گیری شوراها روند پایدارتری را پیدا کرد.

مرتضوی یکی از ویژگی‌های شوراها را نگاه سایر استان، به عملکرد شوراهای کلان‌شهرها به‌ویژه اصفهان دانست و گفت: اصفهان محل رفت و آمد مسئولان مختلف است و تأثیرپذیری از نگاه و عملکرد و نحوه تصمیم‌گیری شورای اسلامی شهر اصفهان در سایر شهرها و روستاها انعکاس خود را نشان می‌دهد و در بخش‌های مختلف این تأثیرپذیری را می‌بینیم؛ حتی با این جزئیات زمانی که یک نماد برای روشنایی شهر استفاده می‌شود، در شهرهای کوچک تاًثیرگذاری ان دیده می‌شود که این خود فرصتی برای تعامل و هماهنگی میان شوراها فراهم می‌کنید.

وی با اشاره به رویکردهای متناسب دغدغه‌مند شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توجه به مسائل زیست‌محیطی، نگاه به ظرفیت سازی تأمین انرژی، توجه به منابع آب، مصرف بهینه آن و مباحث صرفه‌جویی آب و ارائه کمک فکری به مدیریت استان در حوزه آب و توجه به مباحث حمل‌ونقل عمومی نشان دهنده نگاه عمیق شورای ششم به مسائل شهر و استان است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه یکی از اتفاقات مبارکی که در این دوره شورا رخ داده این است که به جای نگاه دفعی به مسائل شهری نگاه ویژه و ریشه‌ای تر و عمیق‌تری داشته است، تصریح کرد: این نگاه به سمت عمیق‌تر رفته است و اگر مدیریت شهری برای خط دو مترو وقت بگذارد اهمیت بیشتری دارد تا کارهای سطحی مانند ایجاد شهر کارگاهی در معابر و خیابان‌ها، بهره‌برداری از آن قطعاً اثربخشی بهتری در شهر خواهد داشت.

وی افزود: جای قدردانی دارد که شورای شهر اصفهان علی رغم هزینه‌های اجتماعی، به دنبال کارهای ریشه‌ای و عمیق رفته‌اند و تصمیمات خوبی در حوزه سلامت و گردشگری از سوی شورای شهر گرفته شده است.

مرتضوی گفت: در موضوع آب به غیر از پروژه بهشت آباد، بقیه پروژه‌های آبی استان فعال است و روند همه آنها به سرعت در حال انجام است و اگر اطلاع‌رسانی نمی‌شود به خاطر حواشی است که با اطلاع‌رسانی آن برای پروژه‌ها پیش می‌آید و این حواشی در گذشته سبب تعطیلی پروژه‌ها شده است.

کد خبر 748623

دیگر خبرها

  • شوراها از جمله مظاهر مشارکت مردم در حکمرانی است
  • تشکیل شوراها اسباب تحکیم پایه‌های نظام را فراهم کرده است
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • پذیرایی خادم الشهدای هرمزگان از زائران در چایخانه حرم مطهر رضوی + تصاویر
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • قنادزاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است
  • قناد زاده: نگاه ایران به آفریقا نگاهی دو طرفه است