Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امامان جمعه در انتصاب‌ها دخالت نمی‌کنند و از گروه‌های سیاسی هم‌ می‌خواهیم هیچ دخالتی در انتصاب مدیران نداشته باشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری، امروز در شصت و نهمین گردهمایی ائمه جمعه استان که با حضور استاندار خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به اینکه انتخاب و انتصاب استاندار جدید برای استان در دولت سیزدهم حدود سه ماه طول کشید و این تأخیر موجب گلایه‌مندی مردم و نخبگان شد، اکنون انتظار مردم این است که در انتخاب مدیران جدید دستگاه‌های استان، تعلل و تأخیر صورت نگرفته و این روند تسریع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استاندار خراسان شمالی بومی بوده و استان را به‌خوبی می‌شناسد؛ درنتیجه می‌تواند با مشورت افراد دلسوز در مدت‌زمان کوتاهی اقدام به انتخاب مدیران جدید کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری گفت: البته در این راستا باید به‌گونه‌ای اقدام شود که سهم خواهی صورت نگیرد؛ به این معنا که خدای‌ناکرده هر نماینده و گروه و جناحی به دنبال سهم خواهی در انتصابات نباشد.

امام‌جمعه بجنورد افزود: ما به‌عنوان امامان جمعه در انتصاب و انتخاب مدیران دخالتی نمی‌کنیم و نمی‌خواهیم به‌گونه‌ای باشد که کسی فردا بگوید این مدیر را فلان امام‌جمعه تأیید یا تصریح کرده است.

پیمان جبلی حُکم جدید داد/انتصاب رئیس «اولین همایش ملی حقوق و رسانه»انتصاب سرپرست فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشیانتصاب مدیرعامل جدید شرکت سنگ آهن مرکزی ایران

وی ادامه داد: به همین دلیل به همه ائمه جمعه توصیه می‌کنیم حرمت و جایگاه امامت جمعه را حفظ کرده و در مشورت‌هایی که ارائه می‌دهید احتیاط کرده و مراقب باشید انتخاب و انتصاب مدیران به گردن ائمه جمعه انداخته نشود.

انتهای پیام/311/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری

 استاندار خراسان شمالی در بازدید از نمایشگاه اکسپو از ایجاد ناحیه صنعتی اختصاصی خبر داد و گفت: پس از بررسی در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب خواهد شد.

استاندار خراسان شمالی در این نمایشگاه با هیئت‌های مختلف تجاری و همچنین سُفرای کشور‌های ترکیه و تاجیکستان در رابطه با ظرفیت‌های صادراتی استان گفتگو کرد.

وی همچنین حضور تولیدکنندگان در نمایشگاه‌های بین‌المللی مانند اکسپو ۲۰۲۴ را فرصتی ارزشمند برای معرفی محصولات و پتانسیل‌های خود به بازار‌های جهانی دانست و گفت: انتظار می‌رود با حمایت مسئولان و حضور فعال‌تر تولیدکنندگان، شاهد افزایش صادرات محصولات ایرانی باشیم.
استاندار بر ضرورت حمایت مسئولان از تولید داخلی و صادرات غیرنفتی، تسهیل تولید و رفع موانع برای تولیدکنندگان، توانمندسازی تولیدکنندگان برای حضور در بازار‌های جهانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای صادرات محصولات تأکید کرد.

نمایشگاه تجاری ظرفیت‌های صادراتی ایران از هشتم اردیبهشت ماه در ۱۷ سالن نمایشگاهی در تهران گشایش یافته و تا دوازدهم اردیبهشت میزبان علاقه‌مندان است.

 خراسان شمالی هم دستاورد‌های خود در این زمینه را به نمایش گذاشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • بحران کمبود معلم در مدارس نباید تکرار شود