Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمین سلطانی چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:توسعه شبکه فاضلاب نقاط پراکنده آبادان مانند مناطق خیابان دبستان، مهر ۶، مهر هشت، مهر ۱۰، مهر ۱۲، ذولفقاری یک تا هفت، خط تحت فشار مهر یک تا ۹، خط خروجی ایستگاه پمپاژ شرکت نفت و خط خروجی ایستگاه پمپاژ علوانیه اکنون به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است که تا پایان سال به پایان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مجری طرح شبکه فاضلاب آبادان گفت: توسعه شبکه و انشعاب در منطقه ۱۸۳ هکتاری مسکن مهر فرهنگیان اروندکنار و منطقه شطیط نیز به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی رسیده است.

سلطانی بیان کرد: پروژه توسعه شبکه فاضلاب شهری در مناطق کوی فیه، کوی ولیعصر و سلیچ شرقی نیز بعد از پنج ماه کار اجرایی به ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و تلاش می‌شود در سه ماهه ابتدای سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی اظهار داشت: اصلاح و بهسازی شبکه فاضلاب در کوی ۱۱۸ هکتاری مسکن مهر آبادان نیز به پیشرفت ۱۰۰درصدی رسیده و بزودی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

کل شبکه فاضلاب آبادان پیش از آغاز جنگ تحمیلی ۱۴۵ کیلومتر شبکه شرکتی و ۱۴۵ کیلومتر شبکه شهری بود که از سال ۷۰ تا ۹۲ با اجرای پروژه‌های فاضلاب ۴۳۳ کیلومتر به شبکه فاضلاب آبادان اضافه شد.

قدیمی و فرسوده بودن شبکه فاضلاب آبادان، لایروبی نشدن کامل و ریزش آن در برخی نقاط، مشکلاتی را برای شهروندان از جمله پس زدن فاضلاب هنگام بارندگی موجب شده است.

برچسب‌ها آب و فاضلاب خوزستان آبادان وزارت نیرو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب خوزستان آبادان آب و فاضلاب خوزستان آبادان وزارت نیرو شبکه فاضلاب آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ۴۲۴ کیلومتر طول بزرگراه و ۳۵ کیلومتر طول آزاد راه‌های استان آذربایجان غربی است؛ اظهار کرد: در یک سال گذشته ۷ نقطه پر تصادف وحادثه خیز آزاد راهی و ۳ نقطه بزرگ راهی و ۲ نقطه نیز در راه‌های اصلی استان رفع خطر یا آشکار سازی شده است.    وی خاطر نشان کرد: برای رفع یا آشکار سازی ۱۲ نقطه حادثه خیز و پرتصادف استان طی سال گذشته در مجموع ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.    این مقام مسئول با اشاره به اینکه نصب نیوجرسی در سطح راه‌های استان با هدف ارتقای ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای به صورت مستمر انجام می‌شود، خاطر نشان کرد: طی یک سال گذشته در ۱۲ نقطه از محور‌های مواصلاتی استان عملیات نصب سیستم روشنایی جدید انجام شد.    مدیر کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه اجرای سیستم‌های روشنایی در محور‌های برون شهری در راستای ارتقای ایمنی تردد ضروری است، افزود: برای اجرای این ۱۲ عملیات که ۱۰ عملیات در مسیر بزرگراهی و ۲ عملیات در مسیر راه اصلی بوده اعتباری به ارزش ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است.    وی اظهار کرد: در این مدت در مجموع ۳۷۹۴ کیلومتر خط کشی در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۲۸۰ میلیارد ریال انجام شده که ۵۷ کیلومتر محور آزاد راهی،۱۵۳۶ کیلومتر محور بزرگراهی، ۷۸۱ کیلومتر راه اصلی و فرعی و ۱۴۲۰ کیلومتر نیز راه روستایی آسفالته است.   دست نشان یاد آور شد: همچنین در این مدت تعداد ۹۵۸۸ عدد تابلو علایم ایمنی و ترافیکی با اعتبار ۹۵ میلیارد ریال، تعمیر و نصب شد.   وی ادامه داد: نصب یا تعمیر ۳۷۷ مترمربع تابلوی اطلاعاتی طی سال ۱۴۰۲ در محور‌های مواصلاتی استان با اعتبار ۳۸ میلیارد ریال از دیگر اقدامات شاخص اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان غربی در زمینه ارتقاء ایمنی راه‌ها طی سال گذشته بوده است.

دیگر خبرها

  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر
  • یدیعوت آحارانوت: موج ضد اسرائیلی به خاور دور رسیده است
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • افت دما در آبادان و خرمشهر
  • اجرای ۸۱۹ کیلومتر خط انتقال و شبکه آب در طرح جهاد آبرسانی خوزستان
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان