Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد؛ در پرونده شجاع خلیل‌زاده ابتدا به دنبال مذاکره و توافق رودررو هستیم و ذره‌ای از حق باشگاه نمی‌گذریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم سایت باشگاه پرسپولیس نوشت:

«با توجه به اینکه از توضیحات روز گذشته رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه در کنفرانس خبری سوء‌برداشت‌هایی اتفاق افتاده که در بعضی موارد موجب تحلیل‌های نادرست شده است، در ارتباط با موضوع شجاع خلیل‌زاده توضیحات تکمیلی برای تنویر افکار عمومی و شفافیت موضوع برای هواداران و رسانه‌ها ارائه می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ارتباط با این پرونده، آن چه از سوی سید مجید صدری مطرح گردید به هیچ‌وجه نافی این موضوع نبوده و نیست که باشگاه پرسپولیس در صورت عدم دستیابی به آن چه حق خود می‌داند، موضوع را از طریق پیگیری‌های حقوقی در فیفا و دادگاه داوری ورزش دنبال خواهد کرد. اتفاقا در این ارتباط پرونده‌ای کامل از مستندات موجود و لایحه‌ای در این ارتباط آماده شده است. دلیل این امر آن است که اگر تماس‌ها نتیجه بخش نبود، زمان برای تشکیل پرونده و طرح شکایت صرف نشود.

البته همان‌طور که اعلام شد واقعا ترجیح در باشگاه بر این است که به جای صرف وقت، هزینه و انرژی جهت طرح شکایت، ابتدا امکان مذاکره و توافق رو در رو بررسی شود. به طور قطع حساسیت هواداران نسبت به موضوع که بعضا با ناراحتی عمیق و حتی عصبانیت از آن چه اتفاق افتاد، همراه است برای باشگاه روشن و محترم است و همان‌طور که اعلام شد ذره‌ای از حق باشگاه نمی‌گذریم. البته این فرایند باید قبل از این‌ها انجام می‌شد که ما مسبب عدم انجام آن نبوده‌ایم.

به هر حال امیدواریم برای توافق دو طرفه پالس مثبت را دریافت کنیم اما اگر چنین نشد ضمن آن که حسن نیت پرسپولیس معلوم شده است بلکه هواداران مطمئن باشند با توجه به آماده بودن پرونده و لایحه، طرح شکایت به سرعت انجام خواهد شد. البته قرار است به منظور جلوگیری از اتلاف سرمایه باشگاه، در این ارتباط نشستی بین معاونت‌های حقوقی و‌ بین‌الملل نیز صورت بگیرد که ظرفیت‌های پرونده برای موفقیت در اخذ رأی به نفع پرسپولیس بررسی شود تا نکته‌ای از قلم نیفتد».

مجمع امشب باشگاه پرسپولیس لغو شد/ انتخاب مدیرعامل جدید؛ شاید وقتی دیگر

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۲۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده

آلومینیوم اراک و پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

طرفداری | سرخ‌ها به دنبال صعود هستند.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی برابر آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد. آخرین دیدار دو تیم که به میزبانی اراک برگزار شد با برتری شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

پرسپولیسی‌ها حالا به دنبال انتقام و برتری در این دیدار هستند.

اطلاعات بازی

جام حذفی فوتبال ایران

بازی: آلومینیوم اراک - پرسپولیس

تاریخ و ساعت: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه: امام خمینی اراک

داور: امیر عرب‌براقی

ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس

آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

پرسپولیس: امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • نقی‌زاده: بیشترین گل را من به استقلال و پرسپولیس زده‌ام
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • نقی‌زاده: در جام شگفتی‌ها تیم‌های بزرگی را حذف کردیم
  • گل نقی زاده به پرسپولیس در دقیقه 120+2 (آلومینیوم اراک 4-4 پرسپولیس)
  • ایرالکو با میانگین سنی 26 مقابل پرسپولیس
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • ملاک قهرمانی لیگ بعداز امتیاز، تفاضل یا بازی رودررو؟