Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ،علی علیزاده،مدیر کل بیمه سلامت استان هرمزگان گفت: از اول دی دفترچه بیمه سلامت برای بیمه شدگان صادر نمی‌شود.

 علیزاده افزود: بر اساس اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی از این پس بیمه شدگان با کد ملی می‌توانند خدمات درمانی و دارویی دریافت کنند.

او  گفت: تسهیل در ارائه خدمات، جلوگیری از تجویز اشتباه دارو و دسترسی سریعتر به سوابق بیمار از مهم‌ترین مزایای طرح نسخه نویسی الکترونیکی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل بیمه سلامت استان افزود: اکنون زیر ساخت‌های لازم برای اجرای این طرح در استان آماده است و صد درصد داروخانه‌ها و ۹۷ درصد ازمایشگا‌های طرف قرارداد با بیمه سلامت آماده خدمات رسانی هستند.

علیزاده گفت: بیمه شدگان هم می‌توانند با مراجعه به سامانه شهروندی به نشانی eservices.ihio.gov.ir از تمدید اعتبار بیمه و ریز نسخ مطلع شوند.

سامانه تلفنی ۱۶۶۶ نیز برای پاسخگویی بیشتر درباره نسخه الکترونیکی بیمه سلامت در اختیار بیمه شدگان است.
بیش از یک میلیون و بیست و سه هزار نفر در استان زیر پوشش بیمه سلامت هستند.

انتهای پیام/ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نسخه الکترونیک هرمزگان بیمه شدگان بیمه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی

مهدی دسینه مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان افزود: از ۴۱ هزار مجوز معتبر کاغذی موجود در هرمزگان، هفت هزار مجوز به الکترونیکی تبدیل شده است.

وی گفت: براساس قانون صاحبان همه مجوز‌های کاغذی باید مجوز الکترونیکی دریافت کنند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی بدون مجوز محسوب می‌شوند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان گفت: در جزیره هرمز تمام کسب و کار‌ها مجوز الکترونیکی دریافت کرده اند و نخستین شهر بدون مجوز کاغذی در کشور نام گرفته است.

مهدی دسینه افزود: متقاضیان می‌توانند تا بیست و پنجم اردیبهشت ️بوسیله گوشی همراه خود و ورود کد شماره سریال کارت ملی، شناسه، کد صنفی و کد پستی محل کسب، در درگاه ملی مجوز‌ها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • دونگ کوای ؛ جینسنگ زنانه و نسخه ای که می تواند خطرناک باشد(+عکس)
  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان، از امروز
  • ۲۵ اردیبهشت آخرین مهلت صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • بیمه ها تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند
  • بیمه ها تعرفه تعرفه خدمات آزمایشگاهی را به درستی پوشش نمی دهند