Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالعظیم خادم حمزه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس در جلسه هماهنگی توسعه الکترونیکی کردن فرایند‌های خدمات دهی فنی و فروش کالا در اتاق اصناف استان بر جبران عقب ماندگی در زمینه توسعه تجارت الکترونیک و تکمیل زنجیره‌ی الکترونیکی کردن فرایند خدمات دهی و استفاده از فناوری اطلاعات برای کنترل قیمت‌ها تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: اتاق اصناف به واسطه دامنه‌ی گسترده و ضریب نفوذ بسیار بالایی که در بین مردم دارد می‌تواند پیشگام در توسعه تجارت الکترونیکی باشد که این مهم در کنترل قیمت و آرامش بازار تاثیر محسوسی خواهد داشت.

خادم حمزه با اشاره به این که تاکید مقام ارشد استان بر برنامه ریزی و گذر به سمت الکترونیکی کردن ارائه خدمات و فروش کالا در اتاق اصناف است بر حمایت از اتاق اصناف تاکید کرد و گفت راه اندازی این سامانه می‌تواند یک بازار رقابتی را ایجاد نماید که منافع آن هم به مصرف کننده و هم صنوف می‌رسد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از اتاق اصناف و سازمان صمت خواست با توجه به این که این بازار سالیان متمادی است که شکل گرفته با هدف گذاری، برنامه ریزی و تدوین استراتژی‌های لازم هر چه سریعتر به سمت الکترونیکی کردن فروش کالا و خدمات با محوریت اتحادیه‌های صنفی حرکت کنند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معاون استاندار فارس سامانه الکترونیک ارائه خدمات و فروش کالا الکترونیکی کردن اتاق اصناف فروش کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه

یوسف شعبانی گفت: با پیش بینی‌های صورت گرفته، چهار هزار و ۲۷۶ پایانه فروشگاهی صنفی و ۱۷۳ فروشگاه‌های زنجیره‌ای در اجرای طرح کالا برگ الکترونیکی خدمت رسانی می‌کنند.

او گفت: تاکنون ۴۹۱ هزار و ۵۱۰ خانوار این استان از کالا برگ الکترونیک استفاده و با یارانه دریافتی خود در این طرح اقدام به خرید کالا‌های اساسی کرده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: امکان خرید ۱۱ قلم کالای اساسی مرغ، تخم مرغ، شیر، پنیر، ماست، روغن، ماکارونی، قند، شکر و برنج و گوشت از طریق کالابرگ الکترونیکی فراهم است و همه خانوار‌های مشمول طرح کالابرگ می‌توانند برای اطلاع از فروشگاه‌های متصل به سامانه و باقیمانده اعتبار خود، برنامه شبکه ملی اعتبار «شما» به نشانی http://shoma.sfara.ir را نصب و یا کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* را شماره‌گیری کنند.

طرح کالابرگ الکترونیک تاثیر مثبتی در تامین سبد معیشتی خانوار داشته و بدون تزریق نقدینگی کمک می‌کند تا مردم بتوانند از طریق کالابرگ الکترونیکی بخشی از مایحتاج ضروری خود را تامین کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • مرکز «پوشاک استوک» منطقه شدیم
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • شناسه یکتا در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • راه اندازی نخستین مدرسه فریلنسری ایران
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • «شناسه یکتا» در استان سمنان اجباری شد/ اصناف اقدام کنند
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند
  • پست فارس ظرفیت مناسبی برای توسعه تجارت الکترونیک دارد