Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته نوزدهم سری آ ایتالیا، از ساعت ۲۳ و ۱۵ دقیقه امشب، ۲ دیدار همزمان برگزار شدند که میلان برد و ناپولی شکست خورد.

تیم میلان با نتیجه چهار بر ۲ میزبانش امپولی را شکست داد. فرانک کسیه در دقایق ۱۲ و ۴۲، فلورنزی در دقیقه ۶۳ و تئو هرناندز در دقیقه ۶۹ گل‌های روسونری را به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ندیم بایرامی در دقیقه ۱۸ و آندره آ پینامونتی در دقیقه ۶۴ گلزنان میزبان بودند.

شاگردان پیولی با این برد، نیم فصل نخست را با ۴۲ امتیاز و در رتبه دوم پشت سر اینتر صدرنشین به پایان رساندند. امپولی هم با ۲۷ امتیاز نهم است.

در بازی همزمان، تیم ناپولی در نتیجه‌ای عجیب در ورزشگاه دیگو مارادونای شهر ناپل با یک گل مقابل اسپتزیا شکست خورد.

خوان ژسوس مدافع پارتنوپی در دقیقه ۳۷ دروازه خودی را باز کرد و تک گل مسابقه را برای حریف به ثمر رساند.

شاگردان اسپالتی با این باخت ۳۹ امتیازی شدند و در رتبه سوم ماندند. اسپتزیا هم با ۱۶ امتیاز هفدهم است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش سری آ ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس

 در یکی از دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور تیم‌های هوادار و مس سونگون از ساعت ۱۸:۱۵ امروز (جمعه) در ورزشگاه پاس قوامین تهران به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۳ بر یک شاگردان مسعود شجاعی به پایان رسید.

برای هوادار در این مسابقه داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی در دقیقه ۲۰ و مهرشاد عبداللهی در دقیقه ۷۶ گلزنی کردند و تنها گل تیم میهمان روی اشتباه و گل به خودی صائب محبی در دقیقه ۳۰ به ثمر رسید.

منبع: تسنیم

tags # فوتبال سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • اتلتیکو مادرید ۳ - ۱ اتلتیک بیلبائو/ خیال شاگردان سیمئونه از بابت کسب سهمیه راحت شد+ فیلم
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • خیرونا برد، بارسا یک پله سقوط کرد
  • صعود شاگردان «مسعود شجاعی» با شکست مس
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان