Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان ؛  دکتر غلامعلی گنجعلی مدیر کل غله و خدمات بازرگانی سیستان و بلوچستان ضمن خیر مقدم به ایراد گزارش جامع و کاملی از اقدامات صورت گرفته در اداره کل غله استان پرداخت.

 دکتر گنجعلی  گفت:در چند ماه گذشته مشکلات حوزه گندم، آرد و نان استان بسیار زیاد بوده، ولی به لطف خدا و همکاران این مجموعه این مشکلات مرتفع و در حال حاضر هیچگونه مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر کل غله  گفت:کارخانجات آرد سازی استان از بهترین‌های صنعت آرد کشور هستند و در سنوات گذشته جزء برترین‌های صنعت آرد کشور بودند.

وی  با توجه به مشکلات متعدد شمال استان در خصوص حمل و توزیع به موقع آرد خبازان گفت: کارخانه آردسازی سیستان را با توجه به تعطیلی ۱۰ ساله و مشکلات مالی زیاد مجددا" با همت و تلاش همین پرسنل راه اندازی شده و در حال حاضر روزانه حدود ۴۵ الی ۵۰ تن آرد را در سطح شهرستان بین خبازان توزیع می‌کند که این مقدار می‌تواند بخشی از مشکلات شمال استان را حل می‌نماید.

 وی گفت:باتوجه به اختصاص انبار‌های تحت پوشش این اداره کل واقع در خیابان دانشگاه به پارک علم و فناوری استان و اختصاص زمینی به مساحت ۵۰ هکتار در مجاورت سیلوی وحدت، تاکنون بخش اعظم دیوارکشی آن رو به اتمام رسیده.

 گنجعلی گفت:با راه اندازی این انبار‌ها می‌توان یک محیط بزرگ و بروزی را در شرق کشور در آینده راه اندازی نمود که این انبار‌ها میتواند تا ۵۰ سال آینده محل دپوی کالا‌های اساسی جنوب شرق باشد و این مکان به نیمی از کشور ارایه خدمت نماید.

 مدیر کل غله و خدمات بازرگانی در پایان گفت::تمام تلاش ما بر این است که این بارانداز را به خطوط ریلی کشور متصل نمایم تا در آینده جهت دریافت و ارسال کالا‌های اساسی در سطح کشور هیچ گونه مشکلی نداشته باشیم.

 در پایان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان بلوچستان گفت:با توجه به مشکلات امروز کشور و تحریم‌های ظالمانه سخت‌ترین کار به عهده سازمان جهاد کشاورزی و مجموعه‌های آن است که مسئول تامین فضای کشاورزی مردم را بر عهده داریم.

وی  گفت: کار ما سخت است و از همه سخت‌تر کار شما است که تامین کالا‌های اساسی و مهم مردم برعهد دارید یکی از آن‌ها تامین نان شهروندان، که قوت غالب مردم است اگر یک روز بر سر سفره مردم نان نباشد ببینید فاجعه بزرگی به بار می‌آید پس مهمترین و اساسی‌ترین کار بر عهده شما است و همینجا از تمام تلاش‌های شبانه روزی شما همکاران عزیز در حوزه گندم، آرد ونان استان کمال تقدیر و تشکر را دارم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غله و خدمات بازرگانی کشاورزان سیستان و بلوچستان اداره کل کل غله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

‏با نزدیک شدن به تشکیل ⁧‫مجلس۱۲‬⁩ دو مجموعه زیر نظر مجلس ( ⁧‫مرکز پژوهشها‬⁩ و ⁧‫دیوان محاسبات‬⁩ ) احساس آزادگی بیشتری کرده و گزارشات متنوع و کارشناسی واقعی از عملکرد ⁧‫دولت تردمیلی۱۳‬⁩ ارائه کرده اند. اینجانب نیز از بخشی از آنها، در مصاحبه هایم استفاده کرده ام که دولت را عصبانی کرده.

‏این گزارشات که کماکان با ملاحظاتی تهیه شده بخشی از ⁧‫واقعیت عینی جامعه‬⁩ و ⁧سفره های کوچک شده مردم‬⁩ و بیانگر ضعف شدید دولت در اجرا و خلاف گویی های دولت و عدم صداقتشان با مردم است ‏نتیجه میگیریم:

هر کسی به جز ⁧‫قالیباف‬⁩ ⁧‫رییس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف تر اداره میشود.

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902759

دیگر خبرها

  • نشا کاری ۱۰۶ هزار هکتار از شالیرازهای مازندران
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • خسارت ۳۹۰ میلیاردی سیل به باغات خراسان شمالی
  • صدور بیش از ۶ میلیون جلد سند مالکیت روستایی
  • سیستان‌وبلوچستان، فارس و تهران رکوددار بیشترین تعداد حوادث ترافیکی در کشور
  • عرضه صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • بازار فروش صنایع‌ دستی سیستان وبلوچستان در کشور تقویت می‌شود
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • برای جلوگیری به موقع از تغییر کاربری نیاز به کمک مردم داریم + ویدئو
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود