Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با بیان اینکه مستکبرین برای تقابل با نظام جمهوری اسلامی به صورت آشکارا برنامه‌ریزی می‌کنند گفت: سربازان گمنام و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی آرامش و امنیت را برای نظام جمهوری اسلام به ارمغان آورده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی در جلسه شورای اداری استان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات، ضمن تسلیت ایام فاطمیه، شهادت دخت نبی اکرم(ص) اظهار داشت: بانوی کرامت، محبت و شرافتی که خود شهیده است و فرزند شهید و همسر شهید و مادر شهدا و ام‌الشهدای نخستین و آخرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بانوی کرامتی که احدی از انسان‌ها و اولیای الهی بتواند به عمق معرفت و معنویت حضرتش پی ببرند، تسلیت عرض می‌کنیم شهادت این بانوی بزرگوار و عظیم‌الشان تسلیت عرض می‌کنیم حضور وزیر اطلاعات به استان را گرامی می‌داریم.

شاهرخی با اشاره به برگزاری شورای اداری و معارفه مدیرکل اطلاعات استان لرستان گفت: آنچه که شورای اداری، خدمتگزاران و جامعه ما نیازمند آن هستند ایمان و تقوا است چرا که میان ایمان و تقوا و گشایش رابطه مستقیمی وجود دارد.

وی ادامه داد: اگر دنبال پیشرفت و گشایش هستیم باید ایمان و تقوا را با برنامه‌ریزی در درون جامعه و میان خدمتگزاران نهادینه کنیم تا برکات و نعمت‌های پایدار خداوند بر ما نازل شود و این مورد نیاز جامعه امروز ماست.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تصریح کرد: جامعه‌ای که در آن عدالت اجتماعی، عدم تبعیض و فرصت شغلی برابر وجود داشته و خدمتگزاران متعهد و توانایی داشته باشد و در شیوه اداره کشور با مدیریت جهادی عمل کنند چنین جامعه‌ای برکات الهی از آسمان و زمین بر آن نازل می‌شود.

وی افزود: در شورای اداری شان و منزلتی غیر از خدمتگزاری به مردم نداریم و هر کسی به نسبت خدمتگزاری نزد خداوند از کرامت و شرافت بیشتری برخوردار است.

شاهرخی گفت: آنچه که در کارنامه برادرمان احدی مدیرکل سابق اطلاعات استان لرستان برجسته است آن نفع و سودی است که در مدت خدمتگزاری در قبل از استان لرستان و در لرستان نسبت به مردم داشته است و اهل مدیریت جهادی و تلاش در راستای حفظ امنیت در برون و داخل کشور بوده است.

وی بیان کرد: در چند ماه اخیر در استان‌های همجوار رویدادهای تلخی رخ داد اما با اعتقاد مردم و حبی که نسبت به اهل بیت(ع) و دلبستگی به ولایت و نایب عصر دارند و در سایه تدابیر سربازان گمنام امام زمان(عج)، سپاه پاسداران، نیروهای امنیتی، انتظامی و همراهی مردم گر چه در وضعیت دشوارتری بودیم اما در سایه همبستگی و خرد جمعی  از این وضعیت سخت عبور کردیم بدون اینکه شاهد رویداد تلخی باشیم و این در سایه همان ایمان و تقوا و دلبستگی به نظام اسلامی حاصل شد.

شاهرخی عنوان کرد: زورگویان عالم و مستکبرین به همان میزان که برای تقابل با نظام جمهوری اسلامی به صورت آشکارا برنامه‌ریزی  می‌کنند چندین برابر آن را برنامه‌ریزی  می‌کنند جهت تخریب نظام تا به اهداف خود نائل نشود.

وی افزود: در فضای مجازی به اشکال گوناگون که از چشم‌های ما مخفی است برنامه‌ریزی می‌کنند اما این سربازان گمنام و نیروهای امنیتی و اطلاعاتی هستند که آرامش و امنیت را برای نظام جمهوری اسلامی و مردم به ارمغان آورده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان با تاکید بر اینکه خدمتگزاری یک هنر است، تصریح کرد: هر کسی نمی‌تواند این هنر را به خوبی ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه  افق برای استان لرستان روشن است خاطرنشان کرد: زیرا داشته‌های آن، بیش از کاستی‌ها است که می‌تواند تحول آفرین و گام مهمی برای توسعه و پیشرفت منطقه باشد.

شورای اداری استان لرستان با حضور وزیر اطلاعات برگزار شدوزیر اطلاعات با نماینده ولی فقیه در استان لرستان دیدار کردوزیر اطلاعات در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان لرستان حضور یافت

وی تصریح کرد: اجرای مصوبات سفر استانی هیئت دولت، سدهای در دست مطالعه، شبکه‌های آبیاری برای دشت‌های وسیع استان لرستان بیش از 20 هزار میلیارد تومان سرمایه راکد استان را به رونق خواهد انداخت.

نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان بیان کرد: فعالیت‌های فرهنگی، دینی و هنر فاخر لرستان و توجه به بستر گردشگری می‌تواند آینده روشنی را برای این استان ترسیم کند.

وی اظهار داشت: مردم لرستان آرمان و ارزش‌های دینی و اسلامی را می‌شناسند و به آنها علاقه‌مند هستند، در راه حفظ و بقای ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی محکم ایستاده و 6 هزار و 300 شهید به انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند.

انتهای پیام /642/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان لرستان نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی ایمان و تقوا نظام جمهوری برنامه ریزی شورای اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۶۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه

وزیر کشور ترکیه امروز (دوشنبه) از دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در این کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «علی یرلیکایا» وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که نیروهای امنیتی کشورش چند فرد مظنون به همکاری با داعش را در شهر استانبول بازداشت کرده‌اند.

وی اعلام کرد که این باند وابسته به داعش در حال آماده سازی خود برای انجام یک حمله تروریستی در ترکیه بودند.

پلیس ترکیه ۱۲ فروردین نیز در یک عملیات گسترده در ۲۱ استان، ۵۱ نفر را به ظن ارتباط با داعش دستگیر کرده بود.

وزیر کشور ترکیه بار دیگر بر مبارزه قاطعانه کشورش با معضل تروریسم تاکید کرد.

نیروهای امنیتی ترکیه به طور مداوم پیگرد و بازداشت عناصر و هواداران گروه تروریستی داعش در مناطق مختلف این کشور را در دستور کار دارند. این گروه تروریستی بارها مسوولیت عملیات تروریستی مختلفی را در ترکیه به عهده گرفته است.

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • نیروهای امنیتی ما در بدترین شرایط اجازه ورود به دانشگاه‌ها را ندارند